Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Om någon vill hjälpa mig med det vore det tacksamt, jag kan lika mycket tyska som jag kan ryska, och det jag kan ger mig möjligen en öl i baren eller ett leende från nån kvinna..
¨Ankan_75 skrev:Är de här grejjerna inte lite forntid?
Vinylcalle skrev:¨Ankan_75 skrev:Är de här grejjerna inte lite forntid?
Dom är väl lika bra idag som när dom var nya (förutom vissa ålderskänsliga komponenter som kan bytas).
Vad jag känner till så har väldigt lite utveckling skett med klass ab förstärkare sedan runt mitten av 80-talet.
Dessutom fanns det en annan anda inom industrin att inte hålla på med nonsens produkter.
MvH Carl
Ankan_75 skrev:ok! Kollat lite mer, de verkar vara bra skit det där. Men de drar ju jäkla massa ström jämfört med digitala grejjer!!
Ankan_75 skrev:Ok, ni fattar inte
Ankan_75 skrev:Typ sån där USd400 eller vad de heter förstärkarna, med över 90% verkningsgrad. Moderna grejjer med hög effektivitet. Inte massa värmeslöseri och så alltså.
De kallas väl typ digitala??
2-ch skrev:Ankan_75... jag får en känsla av att dina inlägg inte är helt seriösa.
Hoppas jag har fel, vilket framtiden lär utvisa.
bomellberg skrev:Ja, jag tyckte också att 2-ch:s inlägg var lite mysko.
Man är väl inte oseriös för att man förespråkar lösningar med hög verkningsgrad?
2-ch skrev:bomellberg skrev:Ja, jag tyckte också att 2-ch:s inlägg var lite mysko.
Man är väl inte oseriös för att man förespråkar lösningar med hög verkningsgrad?
Inte alls.
Jag överreagerade bara och ber härmed Ankan_75 om ursäkt för det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster