Timpolanen skrev:Hum måste nog titta efter en ny kamera.... Jag har delat listen på hælften vettni!
Men du var ju så osocial I telen när jag ringed så jag gjorde en bättre varjant B)
Mehhh...
Moderator: Redaktörer
Timpolanen skrev:Hum måste nog titta efter en ny kamera.... Jag har delat listen på hælften vettni!
Men du var ju så osocial I telen när jag ringed så jag gjorde en bättre varjant B)
Timpolanen skrev:För trött för att skriva men lite bilder kommer iaf
Får fortfarande inte till bilderna :S Hur ser dem ut för er..?
Empa skrev:Är det vanliga SLS10 eller de från Madisound? Kör du med EQ till?
Jag får inte in mina som det är nu, så jag kartlägger vad det finns för låd-alternativ
boom skrev:Empa skrev:Är det vanliga SLS10 eller de från Madisound? Kör du med EQ till?
Jag får inte in mina som det är nu, så jag kartlägger vad det finns för låd-alternativ
Är det någon skillnad på dom som man köper på hifi kit eller madisound???
Raukman skrev:boom skrev:Empa skrev:Är det vanliga SLS10 eller de från Madisound? Kör du med EQ till?
Det fanns ett tag ett parti underkända (av Ingvar) Prof X element på madisound som såldes billigt. Till mestadels faktiskt-medlemmar skulle jag tro...
//Peder
Aerob skrev:Raukman skrev:boom skrev:Empa skrev:Är det vanliga SLS10 eller de från Madisound? Kör du med EQ till?
Det fanns ett tag ett parti underkända (av Ingvar) Prof X element på madisound som såldes billigt. Till mestadels faktiskt-medlemmar skulle jag tro...
//Peder
Var har det framgått att dom var underkända av Ingvar? Jag förstod det mer
som om dom helt enkelt hamnat på villovägar av okänd grund.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster