När jag läser:
Mayro skrev:Johan. Förbered dig för svittiga timmar då jag är hos dig. För efteråt kommer du göra titta på flera av dessa kablar.. tro mig.. du kommer ha det jobbigt efteråt..
Men jag vet efter vårt långa samtal du är en ärligt trevlig kille som inte spikat fast dig i ett hörn. Så det roliga med att just hos dig testa kablar är det att du också kan ge ut vad du kommer fram till. Du har inte lagt in såååå mycket prestige i dina inlägg samt åsikter..
Så undrar jag: Gäller detsamma dig? Kommer du att ge ut vad du kommer fram till? Du har väl inte lagt för mycket prestige i dina inlägg?

Hoppas du inte har det, så du går ju torrskodd ur detta oavsett vad resultatet blir.. väldigt roligt tycker jag. Blir ju mera sannsad test också med mer seriös prägel...
En annan sak:
Rykten förtäljer att du tror att jag för en tid sedan beskyllt dig för att äga Kappa 9! Det har jag sannerligen inte.
Jag vet inte ens vem du är, och har än mindre någon aning om vad för högtalare du har, undantaget innehållet i några inlägg du skrev på hifi-forum helt nyligen, som om jag förstod det rätt gick ut på att du ville berätta för alla att du inte trodde att piP kunde vara så bra som andra (som hört dem) rapporterat.
Du lade ned ganska mycket krut på att, om och om igen, berätta att det andra sade inte var sant, för det kunde det inte vara.

Vad du var ute efter egentligen framgick inte, men vissa av de beskyllningar du kom med var verkligen absurda.
Om du vill
veta istället för att gå omkring och tro en massa, så kom över och lyssna på dem istället! När du ändå hälsar på Johan kan ni väl titta över?
Vh, iö
Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).