2st SLS lådor spacklas för studen, hej å hå!
Moderator: Redaktörer
Timpolanen skrev:Empa skrev:Är det vanliga SLS10 eller de från Madisound? Kör du med EQ till?
Jag får inte in mina som det är nu, så jag kartlägger vad det finns för låd-alternativ
Tyvärr bara de vanliga SLS10. Jag tror att det finns ritningar I min trådSka testa med cr80s + infra I helgen
Men blir nog minidsp pga priset.
DVD-ai skrev:märkligt, har du satt i kortet rätt ?!
Och alla "piggar" sitter i som dom ska och är inte utanför, det är lätt hänt att man monterar kortet fel....
DVD-ai skrev:Njooo för något måste det nästan vara om det "poffar" så som du beskriver.
Men i vilket samband "poffar" det, bara när du slår på stegen eller så fort du försöker labba med filtret ?!
Timpolanen skrev:Helt klar för dåliga strömkablar, köpt nordost de ha shyssta! Du blir säkert av med poffandet!
DVD-ai skrev:ok, men gör det och återkom med en redovisning på när "poffandet" kommer![]()
Jag tror att du har problem med intergalaktisktchockmagnetiststrålning...
Nattlorden skrev:Timpolanen skrev:Helt klar för dåliga strömkablar, köpt nordost de ha shyssta! Du blir säkert av med poffandet!
Strömkablar? Mina 218 är hårdlödda direkt på 400kV-ledningen utanför.
DVD-ai skrev:ok, men gör det och återkom med en redovisning på när "poffandet" kommer![]()
Jag tror att du har problem med intergalaktisktchockmagnetiststrålning...
Nattlorden skrev:Med tanke på att gain är körd i botten och det inte föreligger någon insignal - skulle det i så fall vara likspänning som steget reagerar på tror du?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster