Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Den är fungerande. Säljaren påstod att det var någe knas med radiodelen men jag fick in station vid säljtillfället och det var ingen antenn inkopplad mitt ute på vischan. Så det kanske är ok.
En träskada vilket jag lätt kan leva med.
Nej ingen värdetransport, men väl mitt sparkonto. Skall kränga av lite prylar nu tänkte jag. Får se hur det blir med det, är alltid så lat.
Mvh
Grisen
MagnusÖstberg skrev:Vad går en sådan där pjäs på?
PeterE skrev:Då skulle jag helldre vilja ha en Kenwood Kr-9600 reciver den kallar då jag fet reciver
PeterE skrev:Då skulle jag helldre vilja ha en Kenwood Kr-9600 reciver den kallar då jag fet reciver

Fjonkalicious skrev:Avslutar med en bild till som tillhörde en av ledtrådarna som fanns i början av tråden:
Fjonkalicious skrev:@Vinylcalle och Mösten: Jag pratar helst inte om inköpspris. Men det kostade definitivt inte 50 kr. Måhända att jag fyndar då och då (det var längesen nu då jag inte jagar lika mkt som förr) men när jag hittar saker som dessa så får man överväga om man vill ha dom eller ej(och det ganska snabbt).
MagnusÖstberg skrev:Fjonkalicious skrev:@Vinylcalle och Mösten: Jag pratar helst inte om inköpspris. Men det kostade definitivt inte 50 kr. Måhända att jag fyndar då och då (det var längesen nu då jag inte jagar lika mkt som förr) men när jag hittar saker som dessa så får man överväga om man vill ha dom eller ej(och det ganska snabbt).
Jag var mer intresserad rent generellt, inte av vad just du betalade.
Jag har ingen aning alls...
AlNiCo skrev:henriksch skrev:Gör själv vad jag kan för att tömma av lagret men det är inte någon rusning precis...
Tycker inte att jag är oskälig i prissättning, vad anser du???
/H
Var är dina annonser?
Fjonkalicious skrev:Kan 1980:n endast köra ett par högtalare åt gången???
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 30 gäster