Tack för dom braiga instruktionerna!
/Peter
Moderator: Redaktörer
2-ch skrev:Det ljud dom presterade hemma hos KarlXII är jag inte i närheten av, det är tyvärr bara att konstatera
StefanH skrev:Grattis petern!
De är bättre än sitt "rykte" eller hur?
Nattlorden skrev:Vad spelar K12 med och vad använder du?
StefanH skrev:2-ch, kul!
Men undrar jag om det inte är ljudkortet i din "kedja" som är boven?
I.o.m. att det blev bättre med lite rumsstöd, så är det nog något som är lite klent i basregionen. Såna där ljudkort är jag lite skeptisk till. De måste nog väljas med ordentlig urskiljning.
Hur ser kurvan ut på ditt ljudkort?
KarlXII skrev:När jag kommer förbi nästa gång och lyssnar på basarna kan jag ta med min Music Streamer, då ska du få höra på grejer!
De är bättre än sitt "rykte" eller hur?
Nattlorden skrev:Språkliga fel upphör att vara fel när den tidigare felaktiga betydelsen har blivit konsensus för majoriteten. Sen kan man beklaga... men inte mer än så.
Jag kommer att få väldigt svårt att få barnen (och deras lärare) att gå med på "simma, sam, summit"...
Nattlorden skrev:Kortversion: Jag menar alltså att om majoriteten samtycker om en ny betydelse för ett ord så får man anse den betydelsen giltig framöver.
Kortversion: Jag menar alltså att om majoriteten samtycker om en ny betydelse för ett ord så får man anse den betydelsen giltig framöver.
StefanH skrev:Spraket på P1
Ragnwald skrev:Hur kan du vara säker på att majoriteten samtycker, har du fört statistik? Föresten, det kan ju i viss mån styras dialektalt och betyda något lokalt samtycke.
Ragnwald skrev:Den slutna, har vi väl inte börjat diskutera änn.
The-Master skrev:Är det här rätt?Elfa 65-470-95.
Eller rekommenderar ni någon annan.
En annan fundering?
* Gäller detta filter även den slutna varianten???
niklas skrev:RogerGustavsson skrev:Något annat filter för den slutna har inte varit aktuellt men det kanske det kan bli?
Varför skulle det bli aktuellt?
Ragnwald skrev:niklas skrev:RogerGustavsson skrev:Något annat filter för den slutna har inte varit aktuellt men det kanske det kan bli?
Varför skulle det bli aktuellt?
Kan ju hända att de är mer nöjda med sina pK.
Eller så är de inte lika kräsna.
Användare som besöker denna kategori: data_foggen och 16 gäster