Richard skrev:sportbilsentusiasten skrev:Har som sagt på hemlån piPs.
Skitbra MEN på tok för tama.
Inte konstigt då du använder (troligen) komprimerande linnförstärkeri samt signalkälla.
Med neutrala grejor låter de absolut inte tamt..
Richard, inte snacket om "komprimerande linnförstärkeri" igen...
Du borde fråga dig självt VARFÖR du tar upp detta hela tiden.
Du kommenterar en nära 2månader gammal fråga med något som inte är relaterat till ämnet, som du dessutom redan tagit upp i denna tråd tre gånger (och otaliga i andra trådar)
Och som ett brev på posten tar du upp en av dina andra favoriter, testet på Twin. Det har vi läst om nu ett otal gånger med.
Men denna tråden handlar inte om förstärkare och heller inte om LINNs förstärkare utan om alternativ till piP.
För din info, de förstärkare du nämt (5103/5125/Twin (utan chakra) har jag aldrig ägt eller tycker är bra nog.
O det har jag skrivit till dig tidigare - mer än en gång...
Så kan du kanske gå vidare nu så man slipper höra dig dra upp dessa stärkare igen?
Och när du märker att du inte får gehör, kommer du dragande med en klassiker; F/E.
Jaha...och vad har det med ämnet att göra?
För att återå till ämnet har jag ett par besök kvar att göra där besökstiderna inte stämt ännu, samt väntar på hemlån av pi60 från en synnerligen vänlig o generös forummedlem.
Och om det finns någon i göteborgstrakten med ett INOsystem med basmoduler vore jag mycket intresserad av att komma förbi o lyssna!
Eller annan högdynamisk talare.
Minns med glädje en Klipsch model STOOOOOOR som levererade väl