Creativ Audio go to Jämshög.

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Creativ Audio go to Jämshög.

Inläggav Mayro_inaktiv » 2005-04-12 18:26

Jag har förbaskemig glömt att inbjuda även här ju.
Den sista helgen i april kommer creativ audio ta en massa grejor med ner till oss här och fixa en trevli helg med musik o stereo osv.

Detta sker hemma hos mig. Det kommer bli tre rum för saker som ställs upp. Denvertävling om det dyker upp flera. Eller varför inte play stations??

Detta sker i trevlig öppen anda och ALLA är välkommna OAVSETT olika åsikter eller tjafs osv.. Detta är enbart för kul o trevligt utbyte.

Redan nu vet jag det kommer folk ifrån Värmland o Sthlm osv. Så en del kommer bo här också...

Så därmed har jag fixat mitt misstag att totalt glömma bort att skriva även här.

Så välkommna.

Användarvisningsbild
Sanny_X

Inläggav Sanny_X » 2005-04-12 19:02

Trevligt initiativ!

Hoppas Ni får kul.
Sovrum : Dator + Onkyo 709 + Yamaha 555

Vardagsrum : Sonos + Ultradrive + A500 + XL-Fidelity PG-1500 + sub: 2st the box TA18

Biorum : Dator + Sony STR-DH770 + Tannoy Reveal + sub: 2st the box TA18

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2005-04-12 19:25

Det kommer flera ifrån GBG också. så åk med du också vet jag... Det kommer bli skoj. Grillning. fika stereo. osv... Så åk med göteborgarna ner . det är ju bara 25 mil. 2,5 timmar resa.. Ingenting ju för att ha skoj med likasinnade... :D

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2005-04-18 16:55

får "väcka" upp denna tråd lite här igen ser jag.. Antingen är det samma personer här som på HF.nu. så därav inget intresse att sända svar eller frågor här då man redan vet allt runt detta :) ...

det INTE jag som visar mina prylar. Utan Creative Audio som har visningen här.. Det ser ut i nuläget som det blir 3 ljudrum...Som Creative ställer iordning... ett "medtagsrum där vi sätter upp lite prylar folk har med sig själva... samt ett begrum med beg prylar...Så 5 rum med hifi om dagens info stämmer...

Creative har också skivor med osv.. Så alla kan nog klämma på nåt kul

DIY folk har annonserat det kommer en o annan trevlig pryl som ska visas samt spelas...

Så som tidigare sagts så är alla välkommna till en helg med musik o kul.

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2005-04-27 15:57

:)
Piggar upp tråden lite här igen. Det bör ju finnas nån även här på faktiskt som vill se o höra lite av Creativs grejor. Samt den numera omtalade Denvern ..Wolfgangs Denver är det som kommer spela i ett av systemen här.. Så det finns nu möjligheter till att inte bara tro saker. Man kan höra det också... :o

Så lördag går allt igång.... Igen välkommna....
Och träffen sker i Jämshög strax utanför Olofström... :)

Återgå till Generellt om hifi