Vee-Eight skrev:Ah iof.
och det var på vippen att vi köpte stallbackahirkarna åsså

Moderator: Redaktörer
OlA-68 skrev:är ni riktigt snälla i östergök så skall jag likt don efterskänka ngt som kan aggera vandringspokal hos er .
jag har ett tips att ni bör försöka alliera er med en hifihandlare så ni har en samlingspunkt
jag säger bar lycka till och glöm inte paragraf 9
KarlXII skrev:Tackar....men duger inte den här östergöken..?
Vinylcalle skrev:KarlXII skrev:Tackar....men duger inte den här östergöken..?
Vore väl roligare om den hade sitt ursprung ur den stora mästarföreningen precis som västergöks pris.
Så ni känner att ni är nära oss stora grabbar.![]()
Ola verkar ju ha något på gång låter det som.
MvH Carl
KarlXII skrev:Men det verkar ju som att ingen vågar göra anspråk på den.
blixten_no1 skrev:Jag kan nog ta o plocka upp handsken typ nu
blixten_no1 skrev:Jag kan nog ta o plocka upp handsken typ nu
Komorok skrev:blixten_no1 skrev:Jag kan nog ta o plocka upp handsken typ nu
Bra, då ska jag daska dig i fejset så snart du backlat hem bucklan. Jag ska fixa
en rejäl stenhandske så att det känns ordentligt vem som utmanar dig
KarlXII skrev:Komorok skrev:blixten_no1 skrev:Jag kan nog ta o plocka upp handsken typ nu
Bra, då ska jag daska dig i fejset så snart du backlat hem bucklan. Jag ska fixa
en rejäl stenhandske så att det känns ordentligt vem som utmanar dig
Han har inte vunnit den än
shifts skrev:Jag vill dricka öl och lyssna på musik. Jaja, det andra också! Möte låter bra.
blixten_no1 skrev:Det låter som en plan, kanske dags o lista upp alla som är intresserade..?
KarlXII skrev:Jag tror att de intresserade av detta måste ses på ett litet möte så vi får spika regler och metoder. Nu finns det ju som sagt ett regelverk från bröderna i söder men det kanske är något som behöver lokalanpassas.
Finns ju inget som hindrar att vi gör det vid bataljen/utmaningstillfället heller.
Tankar om detta, stockholmsgökar?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster