Vare sig Backerman eller Komorok är det någon större ide att lägga ner tid på att försöka få till "sans och balans" som det ser ut just nu. Dom är redan i (ett för att vara dom) ett balancerade och sansade tillstånd just nu... mer "normalt" än såhär blir det liksom inte i vid samtal med någon av dom...
Jag har för övrigt gjort stora förändringar hos mig, 2st "bestar" ska idag beställas och det kommer att gå vågor i berggunden ute i skärgårn! (ja, vem vet, kaske hela vägen till "bagarland"

) Nu ska det äntligen bli lite
riktigt ljud hemma hos mig igen...
För som det har varit nu i några månader så har lusten att lyssna på musik och titta på film helt avtagit. Kommer liksom inte på mig att starta stereon för jag har inget intresse av det längre och det va säker över en månad sedan som ja faktiskt satt ner och lysssnade på musik och mer än 4 månader sedan jag tittade på film..., lusten att lyssna på god musik eller titta på en kanon rulle har liksom bara försvunnit

.
När jag väl tvingar mig själv att lyssna/titta så låter ändå så jäkla dåligt oavsett hur mycket jag försöker att lura mig själv gång på gång på gång att det skulle låta bra. FÖR DET GÖRA INTE DET !!!!
Så nu tröttnade jag och sålde mina ProfundusX-2 moduler, mina i16s ställer jag i ett hörn tills vidare och sparar tills att jag flyttar inom ett år eller så... och tills dess får piPs stå för ljudet!
Så, jag ska alltså beställa ett par piPs igen, låter hur jäkla underbart som helst hemma hos mig och jag måste göra något drastiskt för att få tillbaka lusten att lyssna på musik. INNAN jag får "sälja iväg hela skiten och ge upp musiklyssnandet för gott" impulser på grund av ren trötthet och ångest över allt vad ljudåtergivning heter. jag måste alltså göra något nu och inte seden utan
nu innan det är kört, har varit ganska nerstämd senaste månaden på grund av detta. Har liksom känt hur lusten och energin gått ur mig av allt "jobb" med att få till ljudet. Jag har faktiskt haft funderingar på att sälja iväg rubbet bara för att slippa ha med sakerna att göra...

men insåg att det skulle jag ångra Väääldigt mycket så jag tog att mer santas beslut i stället.
Har ska ringa ingvar när som helst och beställa och efter det så kommer värden alldrig att bli sig lik...(eller ja... inte som den har varit nu i ett par tre månader i alla fall...) för då tror jag att jag komemr tat börja lyssna på musik igen
Jag är så glad och förväntans full, bara längtar efter att få hem det där underbara ljudet igen, kunna lyssna på musick och se på film
Bra drivning med, ett XPA-2 till piPs är inte fy skam...