bild från google:
Mvh
Moderator: Redaktörer
audioslave skrev:Lyssnar på P3 soul just nu, låter skitbra och FM-mottagningen är suverän.
audioslave skrev:Har även en AU-555a samt ett SC-2002 kassettdäck, än så länge..
henriksch skrev:träsk och träsk, det är väl bara så det blir när man börjar kolla in och lyssna lite sa Henrik (som inte har nån distans eller sjukdomsinsikt alls kvar)
audioslave skrev:Får hoppas att jag kommer över någon lite fetare modell framöver.
2-ch skrev:audioslave skrev:Får hoppas att jag kommer över någon lite fetare modell framöver.
Tyvärr har är de stora modellerna både sällsynta och i vissa fall överprissatta. Trots detta är Fjonkalicious fena på att göra riktiga fynd.
Fjonkalicious skrev:Aja, jag har EN Sansui-enhet. Känns inte direkt plural i Sansui-världen för mig iaf.
audioslave skrev:Det där är ju dock en 1000A, inte X som den jag släpat hem!
Inte min på bild.
Sansui_OlleMirsch skrev:Funderar på att låsa in den i ett kassaskåp så inte en fluga kan vidröra den.
2-ch skrev:Sansui_OlleMirsch skrev:Funderar på att låsa in den i ett kassaskåp så inte en fluga kan vidröra den.
Nej, nej, nejDå gör den ingen glad (ställ den ej heller under någons säng). Men så klart, nu skämtade du allt
Sansui_OlleMirsch skrev:Jag va lite halvseriös, får ångest av att ha den framme :)
audioslave skrev:

Alexi skrev:Märkligt nog så skulle denna bild kunna varit tagen hos mina föräldrar, min far hade just de två förstärkarna på bilden.
Tyvärr är båda körda till tippen för några år sedan, Tandberg, var vattenskadad och Sansui hade glappkontakt och volymkontrollen fungerade inte längre.
Fjonkalicious skrev:Audioslave, den behöver några skallampor ser jag. Fint annars.
Max_Headroom skrev:Mycket fina bilder i inlägget:
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 04#1084804
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster