kung skrev:Hur reser man en låda som är precis lika hög som takhöjden?
I rummet den skall spela i så är takhöjden högre än högtalaren
MvH
Peter
Moderator: Redaktörer
Naqref skrev:Nahaz skrev:Är det läder på baffeln?
Har du sett kalvar som är 240cm långa...
Fjonkalicious skrev:Skall dom gamla bli köksstereo eller?
DVD-ai skrev:WOOOW !![]()
grymt bygge Ola, riktigt häftigt med 2,4meter element.![]()
Edit: vad har du för takhöjd da ?
kodapa skrev:OlA-68 skrev:kodapa skrev:Vid vilken frekvens (ungefär) har du tänkt att dela?
100 Hz bör vara lagom... kanske uppåt 140...men inte högre
Nu menade jag mellan diskanterna och bredbandarna...
celef skrev:finns det några hemgjorda mätningar på det där bredbandselementet, för datablad kan man ju aldrig lita på?,!
OlA-68 skrev:celef skrev:finns det några hemgjorda mätningar på det där bredbandselementet, för datablad kan man ju aldrig lita på?,!
jag har inga men å andra sidan är jag inte känd för att måla fan på väggen heller... varför skulle inte kurvor stämma när det är det enda de sitter och gör dagarna i ända... menar du att de skulle ljuga för att få fler element sålda??? det var det befängdaste jag hört.
jag litar på kurvor bara de inte sitter på fruntimmer

celef skrev:OlA-68 skrev:celef skrev:finns det några hemgjorda mätningar på det där bredbandselementet, för datablad kan man ju aldrig lita på?,!
jag har inga men å andra sidan är jag inte känd för att måla fan på väggen heller... varför skulle inte kurvor stämma när det är det enda de sitter och gör dagarna i ända... menar du att de skulle ljuga för att få fler element sålda??? det var det befängdaste jag hört.
jag litar på kurvor bara de inte sitter på fruntimmer
det är helt riktigt, fruntimmer och datablad ska man inte lita på, den falska marknadsföringen är total
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster