Moderator: Redaktörer
bomellberg skrev:Går det bra att komma förbi med lite grejer vid 3-snåret i morgon? Tänkte ställa bilen hos morsan (Slottsstaden) därefter.
Fjonkalicious skrev:Jag känner mig som en feelgood-diffusor.![]()
Beroende på kvällens resultat så är det inte omöjligt att jag gör Malmö innan jag anländer.
Mvh
Filip
Fjonkalicious skrev:http://www.youtube.com/watch?v=keF1ph1zTAM
Naqref skrev:Kilkenny i näven och LillStig i bakgrunden som levererar muzik. Kunde börja sämre.
m_persson79 skrev::P
Min buss är kraftigt försenad - go figure. Boskapsplats nästa.
Naqref skrev:Det dök upp en kommentar efter delar av lyssningen på OA51LE2 att någon tyckte det lät så bra att han kunde sälja sina pi60s och få massvis med pengar över...
Tengil skrev:Naqref skrev:Det dök upp en kommentar efter delar av lyssningen på OA51LE2 att någon tyckte det lät så bra att han kunde sälja sina pi60s och få massvis med pengar över...
Det är nog sant, är inte återgivningskraven så höga, så går det nog att spara ännu mer pengar, tänk vad många billiga högtalare det finns
avr7000 skrev:Tengil skrev:Naqref skrev:Det dök upp en kommentar efter delar av lyssningen på OA51LE2 att någon tyckte det lät så bra att han kunde sälja sina pi60s och få massvis med pengar över...
Det är nog sant, är inte återgivningskraven så höga, så går det nog att spara ännu mer pengar, tänk vad många billiga högtalare det finns
Jag hade fått för mig att du hade tagit dig en mer tillbakadragen roll i FC Dynamo Lahäll, typ sponsring mot lite hamburgerreklam på tröjorna eller så, men jag ser nu att du är med och spelar igen![]()
![]()
Stefan
Tengil skrev:avr7000 skrev:Tengil skrev:Naqref skrev:Det dök upp en kommentar efter delar av lyssningen på OA51LE2 att någon tyckte det lät så bra att han kunde sälja sina pi60s och få massvis med pengar över...
Jag hade fått för mig att du hade tagit dig en mer tillbakadragen roll i FC Dynamo Lahäll, typ sponsring mot lite hamburgerreklam på tröjorna eller så, men jag ser nu att du är med och spelar igen![]()
![]()
Stefan
Läs vad jag skrev igen
avr7000 skrev:Tengil skrev:avr7000 skrev:Tengil skrev:Naqref skrev:Det dök upp en kommentar efter delar av lyssningen på OA51LE2 att någon tyckte det lät så bra att han kunde sälja sina pi60s och få massvis med pengar över...
![]()
Stefan
Läs vad jag skrev igen
Skall jag läsa hårdare och mer rätt?
Tengil skrev:Naqref skrev:Det dök upp en kommentar efter delar av lyssningen på OA51LE2 att någon tyckte det lät så bra att han kunde sälja sina pi60s och få massvis med pengar över...
UnholyRishna skrev:Tengil skrev:Naqref skrev:Det dök upp en kommentar efter delar av lyssningen på OA51LE2 att någon tyckte det lät så bra att han kunde sälja sina pi60s och få massvis med pengar över...
Vet inte vad du vill ha sagt med din kommentar egentligen,
Tengil skrev:UnholyRishna skrev:Tengil skrev:Naqref skrev:Det dök upp en kommentar efter delar av lyssningen på OA51LE2 att någon tyckte det lät så bra att han kunde sälja sina pi60s och få massvis med pengar över...
Vet inte vad du vill ha sagt med din kommentar egentligen,
Jag skrev att sänker man återgivningskraven så finns det många billiga högtalare, jag har inte nämnt varken ino eller larsenjag är verkligen ingen högtalarepolis, var och en får givetvis föredra vilka högtalare som helst.
Vh Christer
avr7000 skrev:Härliga bilder!
Lite avis på Fjonkans vintageburkar... Kef T27 och B110 kan låta fantastiskt bra ibland... speciellt kvinnoröster har jag för mig...
Stefan
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], jonasp och 30 gäster