Moderator: Redaktörer
Max_Headroom skrev:Hur vet du att det är sämre? Det kanske blir bättre?
subjektivisten skrev:Max_Headroom skrev:Hur vet du att det är sämre? Det kanske blir bättre?
Om det låter sämre än det jag har, varför skulle ja ta hem det då?
subjektivisten skrev:Nej, lika lite som jag raggar hem en homosexuell man för att bekräfta att jag är hetro, eller koka bajs för att bekräfta att jag inte vill äta bajs. Verkar som vissa kanske borde lyssna mer på musik än pyssla med massa apparater, enligt mig.
sprudel skrev:subjektivisten skrev:Nej, lika lite som jag raggar hem en homosexuell man för att bekräfta att jag är hetro, eller koka bajs för att bekräfta att jag inte vill äta bajs. Verkar som vissa kanske borde lyssna mer på musik än pyssla med massa apparater, enligt mig.
subjektivisten skrev:Verkar som vissa kanske borde lyssna mer på musik än pyssla med massa apparater, enligt mig.
meanmachine skrev:Jag är apparatfetichist??Bara å lämna in antar jag
leker ju hela tiden med apparater och har tom en blogg som jag skiver om dem i. Jag är nog helt körd.
Max_Headroom skrev:Nja, är du helt säker på det? Jag tycker nog att fler borde intressera sig för apparter, en del av dom är skojjiga, ju. Gamla accuphase och luxman t.ex. och technics 1200, det är fina grejjor det. Och så finns det en del spännande radioapparater, även nyproducerat.
subjektivisten skrev:Max_Headroom skrev:Nja, är du helt säker på det? Jag tycker nog att fler borde intressera sig för apparter, en del av dom är skojjiga, ju. Gamla accuphase och luxman t.ex. och technics 1200, det är fina grejjor det. Och så finns det en del spännande radioapparater, även nyproducerat.
Tämligen ointressant för min del. Förra förstärkaren hade jag i 10 år, är inte intresserad av att byta och trixa.
..[url]När jag har så gamla prylar är det viktigt för mig att då och då låna hem och testa nya, både för att få bekräftelse att mina "antikviteter" fortfarande står sig väl och för att ha beredskap att välja rätt när nästa komponent i anläggningen inte längre är värd att reparera utan behöver bytas ut.
[/url]
subjektivisten skrev:Verkar som vissa kanske borde lyssna mer på musik än pyssla med massa apparater, enligt mig.
phloam skrev:En rak och ärlig tråd!
Homosexualitet - snäppet värre än apparatfetischism?
KarlXII skrev:sprudel skrev:subjektivisten skrev:Nej, lika lite som jag raggar hem en homosexuell man för att bekräfta att jag är hetro, eller koka bajs för att bekräfta att jag inte vill äta bajs. Verkar som vissa kanske borde lyssna mer på musik än pyssla med massa apparater, enligt mig.
Vidrigt.
MichaelG skrev:Varför då? Om de gilla att pyssla med apparater, ska de väl göra det! Det finns helt klart en del personer här på faktiskt som verkar ha problem med att andra inte är särskilt intresserade av apparater. Och det tycker jag är rätt knäppt. Men det är ju precis lika knäppt att vara oförstående inför deras hobby.l
dimitri skrev:KarlXII skrev:sprudel skrev:subjektivisten skrev:Nej, lika lite som jag raggar hem en homosexuell man för att bekräfta att jag är hetro, eller koka bajs för att bekräfta att jag inte vill äta bajs. Verkar som vissa kanske borde lyssna mer på musik än pyssla med massa apparater, enligt mig.
Vidrigt.
Vad är det som är vidrigt? Du menar väl inte sprudels smiley?
KarlXII skrev:Kanske avslöjar jag det vid ett senare tillfälle, men tillsvidare ber jag er tänka lite hårdare och ber att få hänvisa till denna sida.
Lust skrev:Ragnwald skrev:phloam skrev:En rak och ärlig tråd!
Homosexualitet - snäppet värre än apparatfetischism?
Men det är väl samma intresse.![]()
Kvinnor med apparatfetischism då ...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 44 gäster