Moderator: Redaktörer
DVD-ai skrev:tror du det blir bättre då.. ?!![]()
DVD-ai skrev:Ton: Jo det har du absolut rätt i, fel forum om man vill ha ett objektivt svar kanske...![]()
ur inredningssynpunkt så är ju i16s inte ens i närheten av att vara godkända medan iPs på alla sätt passar in i vilket hem som helst, omöjligt att inte hitat någon plats för dom...
DVD-ai skrev:tror du det blir bättre då.. ?!![]()
Ne, nu vet jag vad som behöver göras, jag måste helt enkelt överta Timpolanens boende ! ska bjuda in mig själv där på provlyssning snart och lyssna på dom hemma hos honom bara för att åter igen bli förälskad i i16 så att jag inte kan förmå mig att sälja dom. det är nog ända lösningen
Ton skrev:DVD-ai skrev:Ton: Jo det har du absolut rätt i, fel forum om man vill ha ett objektivt svar kanske...![]()
ur inredningssynpunkt så är ju i16s inte ens i närheten av att vara godkända medan iPs på alla sätt passar in i vilket hem som helst, omöjligt att inte hitat någon plats för dom...
Jag kan bygga ihop en snygg talare till dig så kan vi byta jämnt. Seriöst vill du väl spela med det tryck som 16 kan ge dig? -Och om så, så kanske det bara är att gilla läget ett år till eller så, för att därefter få den setupp du egentligen önskar dig.
piP är ju inte kattskit o ett år går fort
subjektivisten skrev:Ja, 1 år går fort. Nästa vecka har jag gått en termin i skolan och det sa bara "svisch" så var det förbi.
Nattlorden skrev:vad mannen behöver är piMes. (Hemskt namn, jag vet...)
Nahaz skrev:David, trodde vi gått igenom detta redan, eget boende borde ju vara din prio.
Om något så har väl faktiskt.se gett dig kunskapen att rummet och akustikåtgärder är viktigast, spelar ingen roll hur bra högtalarna är om dom inte får spela i ett bra rum.
Spara pengarna och satsa på eget boende med ljud i fokus om det är din största passion och bygg ditt system optimalt steg för steg i det aktuella boendet.
Du skriver att eget boende ligger långt in i framtiden, får man fråga varför du tänker så?
Nahaz skrev:Du skriver att eget boende ligger långt in i framtiden, får man fråga varför du tänker så?
DVD-ai skrev:brist på pengar och dåliga möjligheter att få tag på något att hyra... jag väntar och ska börja spara mer seriöst nu för att kunna köpa en bostad inom ett år hälst, kanske dröjer lite längre...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster