kris10an skrev:Dags att låsa den här tråden också eller? Vi har ju fått väldigt flitiga och allsmäktiga admins här på senare tid. Kanske den även ska flyttas till typ "Allmänn diskussion" eller liknande. Jag menar när det börjar länkas till bilder på rådjur kan åtminstone jag tycka att man lämnat hifi som topic. Känns ju knappast som tråden leder till något annat nytt av intresse heller? Vad säger ni admins och redaktörer?
Jag skulle inte vara så säker på det

kris10an, du verkar nämna
kris10an skrev:Vi har ju fått väldigt flitiga och allsmäktiga admins här på senare tid. Kanske den även ska flyttas till typ "Allmänn diskussion" eller liknande.
Är du sur på admin? Ur de ord som jag fetat kan jag utläsa att du tycker att eftersom andra trådar har flyttas till typ "Allmänn diskussion" eller liknande så försöker du hjälpa de enligt dig "flitiga och allsmäktiga admins" på traven genom att vara flitig själv och vandra i de allsmäktiges fotspår.
Själv är jag varken admin eller moderator och önskar inte bli det heller. Jag är bara en människa med namnet Peter Steindl (tidigare Bremen) som har lång erfarenhet i hifibranschen som jag vill förmedla så gott jag kan och i mån av tid och inspiration. Båda krävs för att det skall bli någonting.
kris10an skrev: ...om vi diskuterar Steindls gamla läderdojjor med tillhörande fotsvett så är det också hifi då?
Om du är i behov av gamla läderdojjor, så kan du PMa mig. Det finns ju sådan funktion på Faktiskt. Glöm inte att ange din storlek, så ser vi om de passar och så skall du få ett bra pris

MvH
Peter