Zzzzzzzzzzzzzzubjektivistensubjektivisten skrev:Nej, jag förstår att du inte bryr dig om fakta.
Moderator: Redaktörer
Zzzzzzzzzzzzzzubjektivistensubjektivisten skrev:Nej, jag förstår att du inte bryr dig om fakta.
UnholyRishna skrev:Påhoppet är att du säger att han inte bryr sig om fakta, vilket du inte har en aning om. Att han har en annan åsikt än dig betyder inte per automatik att han inte tar hänsyn till fakta. Att han och hans bror tycker att högtalare ska återge musik på olika sätt är ju fakta, eller hur?
För övrigt, vad tycker du om frågan jag ställde innan?
subjektivisten skrev:UnholyRishna skrev:Påhoppet är att du säger att han inte bryr sig om fakta, vilket du inte har en aning om. Att han har en annan åsikt än dig betyder inte per automatik att han inte tar hänsyn till fakta. Att han och hans bror tycker att högtalare ska återge musik på olika sätt är ju fakta, eller hur?
För övrigt, vad tycker du om frågan jag ställde innan?
Det är inget påhopp alls, har tagit upp detta med han innan och han har valt att skippa det. Vad han och hans bror tycker kan beror på andra saker är dom ljudliga. Vilket jag trodde dom flesta förstår vid detta laget?
Beakungen skrev:Du är ju för härlig. Du menar alltså att alla tycker lika å alla borde ha lika grejer?
Beakungen skrev:Du är inte mkt för mångfald va?
Beakungen skrev:Man blir rent av gråtfärdig när man läser en del du skriver.
subjektivisten skrev:Dito, att svenska skolar har så svårt att lära ut läsförståelse är bara sorligt.
Goldfinger skrev:subjektivisten skrev:UnholyRishna skrev:subjektivisten skrev:Nej, jag förstår att du inte bryr dig om fakta.
Sluta med dina påhopp. Alla vill inte ha ett likadant ljud, så enkelt är det. Tror du att alla som t.ex. älskar Cervin Vega egentligen hellre skulle vilja ha ett Ino-system, förutsatt att de hade pengarna?
Vart är påhoppet? Jag berättar bara vad dom kom fram till vid stort blindtest.
Får jag fråga varför du har sån tillit till alla tester så du gör de till generella sanningar.
Vad får dig att tro att alla tester är utan agenda och att de dessutom skulle vara utformade så att de duger att använda generellt?
Är du aldrig nyfiken på om något går att revidera?
Om man skaffar sig lite egen erfarenhet märker man snabbt att sanningar som framställs som enkla ofta kan vara raka motsatsen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster