DVD-ai skrev:Hoppas jag verkligen och framförallt till priser som är överkommliga, kan inte lägga 2mkr på ett boende...
Man MÅSTE inte bo i Sthlm...
Moderator: Redaktörer
bakerman22 skrev:Jag gav 385 kkr för min 100 kvadrat lilla villa mitt i Motala.
För dom pengarna får man en städskrubb på en kvadrat i sthlm..
DVD-ai skrev:Hoppas jag verkligen och framförallt till priser som är överkommliga, kan inte lägga 2mkr på ett boende...
andershelin skrev:Hmmmm, jag som sitter och lurar på om jag skall köpa BS60/px-2 till mina pi60???!! Borde jag byta ut pi60 med alltså? För att få till det där lilla extra?
Anders
andershelin skrev:Hmmmm, jag som sitter och lurar på om jag skall köpa BS60/px-2 till mina pi60???!! Borde jag byta ut pi60 med alltså? För att få till det där lilla extra?
Anders
Hmmmm, jag som sitter och lurar på om jag skall köpa BS60/px-2 till mina pi60???!! Borde jag byta ut pi60 med alltså? För att få till det där lilla extra?
Anders
TommyE skrev:Adzer:
Har tyvärr inga mätinstrument, men kanske kan få till någon mätning efter nyårshelgen eller så.
adzer skrev:TommyE skrev:Adzer:
Har tyvärr inga mätinstrument, men kanske kan få till någon mätning efter nyårshelgen eller så.
På lts hemsida(ligger dock nere just nu) så kan man ladda ner ett svep som går från 0Hz till 120Hz på 120 sek så är det ju bara att kolla på räkneverket i spelaren för att se vilken frekvens som spelas.
Så är det bara att lyssna efter hur djupt de kan spela
bakerman22 skrev:adzer skrev:TommyE skrev:Adzer:
På lts hemsida(ligger dock nere just nu) så kan man ladda ner ett svep som går från 0Hz till 120Hz på 120 sek så är det ju bara att kolla på räkneverket i spelaren för att se vilken frekvens som spelas.
Så är det bara att lyssna efter hur djupt de kan spela
Varför inte den eminenta testskivan som gjordes av en Faktiskt-medlem ??
1-99 hz. Varje spår är en frekvens.
TommyE skrev:Shifts:
(tillägg: om det var mitt inlägg du syftade på)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster