Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Sondek skrev:Elektriskt, brytfrekvensen vid 45 grader blir bra
kjartanb skrev:Har nogen experimenteret med Scan Speak D2608 i L6?
...
Naqref skrev:Jag tror och hoppas att det kommer att bil samma utveckling för Larsen-högtalarna som för Carlsson men det kan man inte veta. ...
Pratade med bekantingen som tog fram dessa lådor, om han kunde ta fram fler, i första hand i rå MDF vilket inte skulle vara en omöjlighet. Jag hör av mig om/när några finns framtagna.
StefanH skrev:Pratade med bekantingen som tog fram dessa lådor, om han kunde ta fram fler, i första hand i rå MDF vilket inte skulle vara en omöjlighet. Jag hör av mig om/när några finns framtagna.
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=39464
Glebster skrev:Glebster skrev:Naqref skrev:Mätkurvor finns men de släpper jag inte för de beskriver för väl mitt MO.![]()
Skit i kurvorna, släpp pris på kitet istället!
*harkel*
avr7000 skrev:OA51LE2 skall få lite trevlig motion på tisdag...
Vi skall spela dem med riktigt stöddig drivning, Krell MDA500, 2 st 500 W KlassA (utan automatisk biasplatåjustering) monoblock...
4000 W i 1 Ohm, 179 Volt peak spänning
Vi får se om vi kan vända ut och in på kolfibertrattarna![]()
avr7000 skrev:OA51LE2 skall få lite trevlig motion på tisdag...
Vi skall spela dem med riktigt stöddig drivning, Krell MDA500, 2 st 500 W KlassA (utan automatisk biasplatåjustering) monoblock...
4000 W i 1 Ohm, 179 Volt peak spänning
Vi får se om vi kan vända ut och in på kolfibertrattarna![]()
Glebster skrev:avr7000 skrev:Har haft en riktigt trevlig lyssningskväll med ett par goda hifivänner...
Det lät bra...
Manligt att ha tre-fasuttag i vardagsrummet, eller mitt öga bedrar mig?
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 15 gäster