Har fått nys om en sorts snickeri/verkstad som renoverar möbler och annat som behöver lite jobb.
Finns det nåt sug efter färdigbyggda BOSSO-/MUPPS, eller baslådor t.ex., kan jag ta kontakt med personerna som håller i trådarna på stället och försöka få igång tillverkning på beställning.
Jag själv ska prova med 4 par småttingar till att börja med. Återkommer om resultat. Det är än så länge på försöksstadiet.
/Falun
Tillägg 10/1:
Har pratat med dom men har inget viktigt att tillägga.
Mupps ska provtillverkas för att se hur svårt och vilket pris det blir.
Då det inte är 'riktiga snickare' som jobbar här önskas även kap-ritingar för allt som ska snickras, utom mupps/bosso.
Återkommer.
Startar en ny tråd om och när beställningar kan tas emot.
Senast redigerad av -distortion- 2011-01-10 12:51, redigerad totalt 2 gånger.
Oj! Ja, det verkar finnas intresse. :)
Fick en positiv respons från ansvarig på stället och väckte lite nyfikenhet. Firman ligger i Falun.
Jag ska kolla om de kan stå för tillverkning och emballering, då kan jag komma undan med att enbart sköta beställning och logistik förhoppningsvis.
Startar en ny tråd om och när beställningar kan tas emot.
Om du får en massa beställningar från sthlm kan du ju typ hyra en skåpbil Blir lätt mycket billigare än att skicka. Jag är tex intresserad av 6 st 125-literslådor.
Sakta men säkert går det..
De första paren är precis i sin ihopsättningsfas, för att senare bli delade och få mineralull instoppad så strategiskt som möjligt innan baffeln monteras.