Jag tror också body-spray eller vad det heter som man sprayar som stenskottsskydd på nederdelen på bilar, trösklar och spoilers mm, ger struktur undefär som på bilden. Det är någon sorts PVC-massa tror jag. Finns i svart. Kolla med billackerare.
Medlem på forumet för hifi; Faktiskt.se, numera Faktiskt.io sedan jan 10, 2005 Numera pensionär. Vi har sålt Sonic Design till Winn Scandinavia, vilka driver bl.a Ljudfokus och BRL.
Vi brukar använda bodyspray i diverse bilstereomonteringar för att få en yta som passar bra till vinyl och plast i inredningen. Man får laborera lite med avstånd och så tills man får det att bli bra. Går ju att lacka över med valfri färg.
Det fanns förritiden en lackare i Sjuntorp som lackade lådor med ungefär sådan struktur till den lokala PA-firman. Men vad de hette och om de finns kvar är ju glömt och ösäkert.
Jag skulle gissa på att en duktig billackerare vet vad du vill ha om han får se referenser.
Skissa upp hur du tänkt dig listerna så kan jag ta en titt på det
när jag kommer hem från Gran Canaria
Behövs det inte allt för mycket fräsning för att få det plant, samt
att det inte är grymt mycket borrning så ska det väl inte
bli så dyrt. Materialet i sig (alu) blir ju inte att kosta så mycket, men
det beror förstås på vikten (betalar ju kilopris).
..Finns det fler alternativ?
Vi behöver som ni kommit fram till tidigare inte ett dämpande
material, utan ett avkylande Vissa tyckte - skit i materialet, ha inte nått i lådan alls..
..Finns det fler alternativ? Vi behöver som ni kommit fram till tidigare inte ett dämpande material, utan ett avkylande Vissa tyckte - skit i materialet, ha inte nått i lådan alls..