Jag firar nyår på nätet i år, då jag har en sovandes 6 åring att förvallta

En konstig känsla att fira på nätet, men det funkar ganska bra, tack vare er alla

Buena nuevo del Monde!

Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Tycker ni att bilden ser ok ut?
nadifierad skrev:Väldigt ödesmättad, och stämningsfull bild. Tycker inte att den ska vara ljusare. Då hade den bara sett ut som en reklambild i mängden. Nu så har den något mäktigt, och förväntansfullt över sig.
Jag får upp filmmusiken, till "2001, en rymd Odyssè" i skallen, när jag ser den.![]()
Synd att Stockholm ligger så perifert, det hade varit kul att se dessa på mässan.
Lycka till, och fotta mycket!?
KarlXII skrev:nadifierad skrev:Väldigt ödesmättad, och stämningsfull bild. Tycker inte att den ska vara ljusare. Då hade den bara sett ut som en reklambild i mängden. Nu så har den något mäktigt, och förväntansfullt över sig.
Jag får upp filmmusiken, till "2001, en rymd Odyssè" i skallen, när jag ser den.![]()
Synd att Stockholm ligger så perifert, det hade varit kul att se dessa på mässan.
Lycka till, och fotta mycket!?
+1. Mycket bra teaserbild!
Harryup skrev:paa skrev:Men hur funkar dom där ägg-högtalarna, jag menar liksom akustiskt i rummet?
Dom funkar äggxakt rätt.
Och lycka till rejält nu.
mvh/Harryup
petersteindl skrev:
Tycker ni att bilden ser ok ut?
paa skrev: ...Ja, den bilden är helt rätt, men bilden på "dammsugaren" som du har på några andra ställen är liksom malplacerad tycker jag:...
Nattlorden skrev:PDF-länkarna till H&M reportage är brutna, Peter.
JanBanan skrev:Bilden ser bra ut. Lite mystisk sådär...
Vilken elektronik skall du använda tillsammans med äggen på mässan?
petersteindl skrev:paa skrev: ...Ja, den bilden är helt rätt, men bilden på "dammsugaren" som du har på några andra ställen är liksom malplacerad tycker jag:...
Tack, mycket bra kommentar. Först letade jag efter en dammsugare... vad menar han? d v s paa... sedan gick det upp ett ljus. Klarheten i budskapet blir nog större med den vertikalt stående högtalaren. Tanken är att man skall se den i siluett såsom en soluppgång runt en planet sett från rymdenA new dawn – a new day.
Jag försöker komma in på min hemsidaDen är hur slö som helst
![]()
...fast just nu går det fort igen![]()
MvH
Peter
mapem skrev:Så trevligt! Jag tror jag måste släpa mig dit.
Snygg, lite hemlighetsfull bild f ö.
Fundrar hur såna där skulle passa heminredningsmässigt. Kommer fler färger att kunna erbjudas, månntro? Ferarrirött vore väl läckert (som Hasselbladarn du visade i en annan tråd) men vitt skulle nog funka bäst här hemma. Eller svart, kanske ändå.
Det ska bli mycket spännande att lyssna på dem. Hoppas det blir anständiga lyssningsförhållanden bara. Mässor är knepiga.
TCM skrev:Då får nog jag också ta och släpa mig till Stockholm. Kul!Bill50x skrev:Vi ses i rum 204 på mässan!
Mvh / B
Rum 204, är det ett litet rum? I så fall får man nog köööööööööööa
petersteindl skrev:Så, mitt svar blir att jag kör på gammalt skrot från 80-talet å switchat B&O
JanBanan skrev:petersteindl skrev:Så, mitt svar blir att jag kör på gammalt skrot från 80-talet å switchat B&O
Nja, D/A:n håller definitivt ännu! Jag äger en själv...
Den där B&O, är det ett eget bygge med deras ICEpower-moduler, eller?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster