Peter Steindl?

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2011-01-12 14:18

JanBanan skrev:
petersteindl skrev:Så, mitt svar blir att jag kör på gammalt skrot från 80-talet å switchat B&O Bild

Nja, D/A:n håller definitivt ännu! Jag äger en själv... 8)
Den där B&O, är det ett eget bygge med deras ICEpower-moduler, eller?

Det är deras gamla standardmoduler. 1000ASW eller vad de heter. Jag har inte ens låda runt dem. :lol: :) De ligger i standardutförande på golvet. Tack Roger :) Precis sådana är det. Jag har även de med vanlig nätdel och de är moddade och är 500 wattsmoduler.

Grattis till en bra D/A förresten :) Där fick proffan en på nöten 8) men Buster är väldigt trevlig då man umgås med Buster :)

MvH
Peter
VD Bremen Production AB + Ortho-Reality AB; Grundare av Ljudbutiken AB; Fd import av hifi; Konstruktör av LICENCE No1 D/A, Bremen No1 D/A, Forsell D/A, SMS FrameSound, Bremen 3D8 m.fl.

Användarvisningsbild
sportbilsentusiasten
Nej, Sporthojsentusiasten

Inläggav sportbilsentusiasten » 2011-01-12 14:51

Peter - ÄNTLIGEN!
GRATTIS :!:

Kan avslöja att även jag har tänkt på damsugare då jag sett den liggande bilden. :oops:

petersteindl skrev:Ja det finns några som frågat efter ferrarirött. Den färg som jag fastnat för är Lamborghini-grått. Det är en krämig mycket snygg och stilren grå färg som ger ett exklusivt intryck. Högtalarna finns även i pärlemorvit som därefter har ett lager matt klarlack. Då ser den inte plastig ut, utan snarast som sten.

Är den svarta med klarlack eller är den matt?
Är den grå, klarlackad eller matt?

Svart, grå eller vit = kalassnyggt enl mig och passar bra in i ett modernt hem.
Ferrarirött = mums men kanske inte allas smak. (hade en Barracuda i JUST den färgen, nååååågot uppseendeväckande bil. :wink: Helt orginal givetvis, förutom färgen då )

Och framför allt....hur ser leveransplanerna ut för tillfället?

Användarvisningsbild
JanBanan
Inaktiverad

Inläggav JanBanan » 2011-01-12 14:54

sportbilsentusiasten skrev:Kan avslöja att även jag har tänkt på damsugare då jag sett den liggande bilden. :oops:

"Damsugare" hör nog inte hemma i denna avdelningen... 8O
Fd kabelforskare & professor på KTH
Konsult åt andra
Innehar ej F-skattsedel

Användarvisningsbild
E

Inläggav E » 2011-01-12 14:57

paa skrev:Men hur funkar dom där ägg-högtalarna, jag menar liksom akustiskt i rummet?

Det kanske konstruktören borde svara på? Är det du, PeterSteindl,
eller har du anlitat någon hemlig konstruktör som du tänkte avslöja på
premiären? Jag har inte hängt med så mycket i snacket så jag vet inte
om du "bara" är visionär eller även konstruktör.

Hur som helst: Lycka till! De är jättesnygga. Och bilden bra.

Mvh E*
Faktiskt.io – ingenting obekvämt!

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2011-01-12 15:21

sportbilsentusiasten skrev:Peter - ÄNTLIGEN!
GRATTIS :!:

Kan avslöja att även jag har tänkt på damsugare då jag sett den liggande bilden. :oops:

petersteindl skrev:Ja det finns några som frågat efter ferrarirött. Den färg som jag fastnat för är Lamborghini-grått. Det är en krämig mycket snygg och stilren grå färg som ger ett exklusivt intryck. Högtalarna finns även i pärlemorvit som därefter har ett lager matt klarlack. Då ser den inte plastig ut, utan snarast som sten.

Är den svarta med klarlack eller är den matt?
Är den grå, klarlackad eller matt?

Svart, grå eller vit = kalassnyggt enl mig och passar bra in i ett modernt hem.
Ferrarirött = mums men kanske inte allas smak. (hade en Barracuda i JUST den färgen, nååååågot uppseendeväckande bil. :wink: Helt orginal givetvis, förutom färgen då )

Och framför allt....hur ser leveransplanerna ut för tillfället?

Tackar

Jag vill förtydliga att klarlack är en lack utan färg. Den kan fås i matt eller i blank d v s det finns matt klarlack och det finns blank klarlack. På engelska heter det high gloss. Det betyder att den vita först lackas med grundfärg, sedan med pärlemorvit färg och sist med ett klarlack som är matt. De svarta har först en grundfärg s k primer och därefter svart lack och sist ett lager klarlack som är högblank. Det blir High Gloss Black, såsom Steinway.

Den grå färgen som jag har sett har varit blank och inte matt, men jag vet inte om matt är snyggare. Båda har sina praktiska fördelar. Damm syns inte på grått och speciellt inte på matt grå. Om det blir en skavank så kan man efterpolera den blanka lacken men inte den matta.

Leveransplaner återkommer jag till.

MvH
Peter
VD Bremen Production AB + Ortho-Reality AB; Grundare av Ljudbutiken AB; Fd import av hifi; Konstruktör av LICENCE No1 D/A, Bremen No1 D/A, Forsell D/A, SMS FrameSound, Bremen 3D8 m.fl.

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2011-01-12 15:55

E skrev:
paa skrev:Men hur funkar dom där ägg-högtalarna, jag menar liksom akustiskt i rummet?

Det kanske konstruktören borde svara på? Är det du, PeterSteindl,
eller har du anlitat någon hemlig konstruktör som du tänkte avslöja på
premiären? Jag har inte hängt med så mycket i snacket så jag vet inte
om du "bara" är visionär eller även konstruktör.

Hur som helst: Lycka till! De är jättesnygga. Och bilden bra.

Mvh E*

Hej E*, det är kul att du tycker de är jättesnygga och att du gillar bilden :)

Det är klart att jag är konstruktör till äggen. Formgivningen har industridesignföretaget No Picnic gjort med input från mig. Hela historien om äggens tillkomst kommer jag så småningom att redogöra för, men först skall de ut på marknaden d v s ha levererats. Under tiden kommer även ett omfattande whitepaper att tas fram om hur Bremens högtalare fungerar och hur hörseln uppfattar ljud och hur Bremens d v s mitt ljudåtergivningskoncept fungerar.

Därefter kan du utan att hänga med i "snacket" ganska bra avgöra för dig själv om jag "bara" är visionär eller om jag även är konstruktör.

Bremens investorer investerar i mitt know-how, inte i någon annans eftersom det är jag personligen som är Bremens R&D. I framtiden får vi se hur det team ser ut som jag personligen bygger upp och presenterar.

MvH
Peter

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2011-01-12 15:57

JanBanan skrev:
sportbilsentusiasten skrev:Kan avslöja att även jag har tänkt på damsugare då jag sett den liggande bilden. :oops:

"Damsugare" hör nog inte hemma i denna avdelningen... 8O

Dammsugare är gott :) Sådana finns på mitt lokala kondis. De är gröna och mörkbruna på kanterna :)

MvH
Peter

Användarvisningsbild
sportbilsentusiasten
Nej, Sporthojsentusiasten

Inläggav sportbilsentusiasten » 2011-01-12 16:05

:D

Får citera Kalle Ankas jul på TV "grabben har lite svårt med språket..."
Efter 5år utomlands har jag fortfarande svårt att hitta vissa ord, o stavningen ska vi inte tala om. (var rätt medioker innan med) :roll:

Användarvisningsbild
E

Inläggav E » 2011-01-12 16:06

De brukar ligga bredvid negerbollarna.

Mvh E*
Faktiskt.io – ingenting obekvämt!

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2011-01-12 16:08

:lol: :mrgreen: Pling

Användarvisningsbild
Harryup
Tänk på döden

Inläggav Harryup » 2011-01-12 16:54

petersteindl skrev:
mapem skrev:Så trevligt! Jag tror jag måste släpa mig dit.

Snygg, lite hemlighetsfull bild f ö.

Fundrar hur såna där skulle passa heminredningsmässigt. Kommer fler färger att kunna erbjudas, månntro? Ferarrirött vore väl läckert (som Hasselbladarn du visade i en annan tråd) men vitt skulle nog funka bäst här hemma. Eller svart, kanske ändå.

Det ska bli mycket spännande att lyssna på dem. Hoppas det blir anständiga lyssningsförhållanden bara. Mässor är knepiga.

Ja det finns några som frågat efter ferrarirött. Den färg som jag fastnat för är Lamborghini-grått. Det är en krämig mycket snygg och stilren grå färg som ger ett exklusivt intryck. Högtalarna finns även i pärlemorvit som därefter har ett lager matt klarlack. Då ser den inte plastig ut, utan snarast som sten.

MvH
Peter

Om jag får föreslå ett alternativ till så skulle det vara Imperial Red.
Då har du ett alternativ som går bra i orienten också och jag tror inte att det är en slump att Focal har den färgen. Dessutom tycker jag att den är snygg och passar bra ihop med svart tyg.

mvh/Harryup

Användarvisningsbild
Purre

Inläggav Purre » 2011-01-12 17:23

Får hoppas du tänkt till på anslutningsmöjlighet samt upphägningsmöjlighet. Tänkte på testet dom hade i senaste HiFi & Musik där många utav de vägghängda högtalarna fick kritik på just den punkten :)

Användarvisningsbild
Aerob

Inläggav Aerob » 2011-01-12 18:09

Först, stort grattis att du till slut får ut dessa skapelser på marknaden! Har läst
en del av vad du skrivit i olika trådar här, och det verkar inte ha varit en dans
på rosor hela vägen.

Sedan måste jag stilla min nyfikenhet genom att fråga om inte först IÖ och
sedan Naqref varit inblandade på något hörn, under någon tid?
Vad var i så fall deras roll?

Summer Passing

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2011-01-12 18:48

Aerob skrev:Först, stort grattis att du till slut får ut dessa skapelser på marknaden! Har läst
en del av vad du skrivit i olika trådar här, och det verkar inte ha varit en dans
på rosor hela vägen.

Aerob och alla andra, då Bremenhögtalarna är ute på marknaden, d v s har levererats, så kommer jag berätta historien och då kommer det att framgå vem som har bidragit till slutresultatet och gjort vad på Bremens högtalare såsom de i själva verket har levererats. Allt annat är som jag ser det ointressant. Hur högtalarna varit under resans gång har som sagt ingen betydelse och vilka lösningar som andra anser sig ha bidragit med, men som jag under resans gång har förkastat d v s som jag ansett vara oanvändbart i mina konstruktioner det kanske jag återvänder till, men det intressanta är inte vad jag förkastat utan möjligtvis vem som bidragit till slutresultatet på de befintliga Bremenhögtalarna såsom de saluförs och levereras och det kan jag säga att den ende som känner till detta faktum är jag själv.

MvH
Peter

Användarvisningsbild
Kronkan

Inläggav Kronkan » 2011-01-12 19:22

petersteindl skrev:
Aerob skrev:Först, stort grattis att du till slut får ut dessa skapelser på marknaden! Har läst
på rosor hela vägen.

Aerob och alla andra, då Bremenhögtalarna är ute på marknaden, d v s har levererats, så kommer jag berätta historien och då kommer det att framgå vem som har bidragit till slutresultatet och gjort vad på Bremens högtalare såsom de i själva verket har levererats. Allt annat är som jag ser det ointressant. Hur högtalarna varit under resans gång har som sagt ingen betydelse och vilka lösningar som andra anser sig ha bidragit med, men som jag under resans gång har förkastat d v s som jag ansett vara oanvändbart i mina konstruktioner det kanske jag återvänder till, men det intressanta är inte vad jag förkastat utan möjligtvis vem som bidragit till slutresultatet på de befintliga Bremenhögtalarna såsom de saluförs och levereras och det kan jag säga att den ende som känner till detta faktum är jag själv.

MvH
Peter

Önskar dig lycka till vid introduktionen och hoppas kunna höra dem i Göeborg någon gång.

Användarvisningsbild
celef

Inläggav celef » 2011-01-12 20:10

Bild

va, äre verkligen sant, ja då ska jag oxå gå på mässa

väl mött
Bikinitider

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2011-01-12 21:20

Harryup skrev:
petersteindl skrev:

Fundrar hur såna där skulle passa heminredningsmässigt. Kommer fler färger att kunna erbjudas, månntro? Ferarrirött vore väl läckert (som Hasselbladarn du visade i en annan tråd) men vitt skulle nog funka bäst här hemma. Eller svart, kanske ändå.

Det ska bli mycket spännande att lyssna på dem. Hoppas det blir anständiga lyssningsförhållanden bara. Mässor är knepiga.

Ja det finns några som frågat efter ferrarirött. Den färg som jag fastnat för är Lamborghini-grått. Det är en krämig mycket snygg och stilren grå färg som ger ett exklusivt intryck. Högtalarna finns även i pärlemorvit som därefter har ett lager matt klarlack. Då ser den inte plastig ut, utan snarast som sten.

MvH
Peter

Då har du ett alternativ som går bra i orienten också och jag tror inte att det är en slump att Focal har den färgen. Dessutom tycker jag att den är snygg och passar bra ihop med svart tyg.

mvh/Harryup

Ja, det kan vara ett bra alternativ för fjärran östern. De har väl möbler i den färgen.

MvH
Peter

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2011-01-12 21:26

celef skrev:Bild

väl mött

Ja du är välkommen :) Då du kommer får du gärna presentera dig. Du behöver inte vara lika rädd som Scared Kitty :)

Misse har bara ett öra :? eller också är det vikt bakåt :)

MvH
Peter

Användarvisningsbild
kasper

Inläggav kasper » 2011-01-12 22:24

celef skrev:Bild

väl mött

+1 :D
Ett sånt här tillfälle vill jag inte missa, så det blir till att försöka ta mig ur HIFI-idet och masa mig på mässa.

Lycka till!
/G

Användarvisningsbild
Nattlorden
Pumpkin/Redaktör

Inläggav Nattlorden » 2011-01-12 23:15

petersteindl skrev:Aerob och alla andra, då Bremenhögtalarna är ute på marknaden, d v s har levererats, så kommer jag berätta historien och då kommer det att framgå vem som har bidragit till slutresultatet och gjort vad på Bremens högtalare såsom de i själva verket har levererats. Allt annat är som jag ser det ointressant. Hur högtalarna varit under resans gång har som sagt ingen betydelse och vilka lösningar som andra anser sig ha bidragit med, men som jag under resans gång har förkastat d v s som jag ansett vara oanvändbart i mina konstruktioner det kanske jag återvänder till, men det intressanta är inte vad jag förkastat utan möjligtvis vem som bidragit till slutresultatet på de befintliga Bremenhögtalarna såsom de saluförs och levereras och det kan jag säga att den ende som känner till detta faktum är jag själv.

Är det inte bättre att låta bli och låta de som idag känner sig glada för att ha hjälpt till skall tryckas ned i skosulorna och på kuppen skapa en mängd kontroverser/surdegar?

"Tack till alla om hjälpt till och kommit med idéer under åren - oavsett om det inkorporerats i den slutgiltiga designen eller ej."
It's all fun and games until Darth Vader comes.

Användarvisningsbild
Laila

Inläggav Laila » 2011-01-12 23:27

Ursäkta Nattis, men jag förstår inte vad du har med
den saken att göra överhuvudtaget . . . :roll:
Sterio . . . krävs dä tvillingar för å lyssna på´t åsså, typ . . . ?
Sedan mitt andra jag gick bort lyssnar jag mest på monio . . . typ.

Användarvisningsbild
Stereotypen

Inläggav Stereotypen » 2011-01-12 23:33

Ingen äggkastning tack! :wink:

Användarvisningsbild
Nattlorden
Pumpkin/Redaktör

Inläggav Nattlorden » 2011-01-12 23:34

Laila skrev:Ursäkta Nattis, men jag förstår inte vad du har med

Jag är medlem på forumet som ev. bråk kommer att pågå på och vill inte förlora några intressanta medlemmar... därför gav jag ett vänmenat råd till Peter.
It's all fun and games until Darth Vader comes.

Användarvisningsbild
Lust

Inläggav Lust » 2011-01-13 00:31

Och vad får dig att tro att det ska uppstå bråk för att Peter nämner de han anser har bidragit till den slutgiltiga konstruktionen?

På faktiskt är väl prestigen obefintlig ...

Användarvisningsbild
Morello

Inläggav Morello » 2011-01-13 00:46

Nattlorden skrev:
Laila skrev:Ursäkta Nattis, men jag förstår inte vad du har med

Jag är medlem på forumet som ev. bråk kommer att pågå på och vill inte förlora några intressanta medlemmar... därför gav jag ett vänmenat råd till Peter.

Skriv i klartext vad du menar istället eftersom de flesta som hängt med ett tag på forat vet vad och vem du syftar på.
Driver: SYBARITE AUDIO
-Innehar F-skattsedel-

”Messen ist Wissen, aber messen ohne Wissen ist kein Wissen”

"Es ist noch kein Meister vom Himmel gefallen"

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2011-01-13 00:58

Nattlorden skrev:
petersteindl skrev:Aerob och alla andra, då Bremenhögtalarna är ute på marknaden, d v s har levererats, så kommer jag berätta historien och då kommer det att framgå vem som har bidragit till slutresultatet och gjort vad på Bremens högtalare såsom de i själva verket har levererats. Allt annat är som jag ser det ointressant. Hur högtalarna varit under resans gång har som sagt ingen betydelse och vilka lösningar som andra anser sig ha bidragit med, men som jag under resans gång har förkastat d v s som jag ansett vara oanvändbart i mina konstruktioner det kanske jag återvänder till, men det intressanta är inte vad jag förkastat utan möjligtvis vem som bidragit till slutresultatet på de befintliga Bremenhögtalarna såsom de saluförs och levereras och det kan jag säga att den ende som känner till detta faktum är jag själv.

Är det inte bättre att låta bli och låta de som idag känner sig glada för att ha hjälpt till skall tryckas ned i skosulorna och på kuppen skapa en mängd kontroverser/surdegar?

"Tack till alla om hjälpt till och kommit med idéer under åren - oavsett om det inkorporerats i den slutgiltiga designen eller ej."

Nattlorden, varför påstår du att någon skall tryckas ned i skosulorna? jag har inte startat någon surdeg. De som har hjälpt till kommer att få veta att de hjälpt till. De som agerat mot Bremen kommer också att få veta det. Jag skulle snarast vilja påstå att jag hållit total diskretion, både åt ena och åt andra hållet, medans andra inte gjort det. Det snackas om mig, men jag vill undvika att snacka om andra. Allt har sin tid. Låt mig leva och ha mitt liv. Varför skall du bestämma över mitt liv? Då man lägger sig i andras angelägenheter och liv, så bör man nog tänka efter före. Jag har ju ännu överhuvudtaget inte skrivit något i ärendet. Jag har medvetet låtit bli. Hur kommer det sig att du tror att jag trycker ner någon? Jag har ju låtit bli att skriva. Du har skaffat dig en förutfattad mening om hur saker och ting har gått till och du gör din bedömning därefter. Jag har ännu inte gjort eller sagt något så att din eller andras förutfattade mening skulle kunna rättas och det är medvetet från min sida. Jag låter dig göra din egen bedömning utefter din egen förutfattade mening, men det kommer en dag då jag kommer att skriva och då är det min beskrivning av händelseförlopp som når dagens ljus och då får du chansen att korrigera din förutfattade mening så att du ges tillfällighet till en ny bedömning. Därefter återstår det att se vilka som får tack och vilka som inte får tack. Skall jag tacka någon för att denne på ett orättfärdigt sätt försöker trycka ner mig i skorna? Knappast! Men om någon på något sätt hjälpt till så att äggen kan värpas på det sätt som de faktiskt värpts så bör de äras. Äras skall den som äras bör och vilka de är bestämmer den som ger äran d v s jag allenast.

Äggen finns ännu inte på marknaden. Därför finns det som jag ser det över huvud taget inte någon anledning att kommentera något som rör framtagning av äggen. De är ju ännu inte framtagna. Det vore att gå händelseförloppet i förväg. Då de finns ute på marknaden så är situationen helt annorlunda.

I det här fallet vad gäller allt löst och insinuerat snack så är det snarast jag som anser att jag blir onödigt pressad och nertryckt i skorna av andra för något som inte ens gäller. Jag förstår inte varför, och jag förstår inte varför det fortsätter att pressas. Jag gör det jag tycker är bäst och det kommer jag fortsätta med och det finns inget jag ångrar eller som jag skulle välja att göra annorlunda om chansen gavs. Min kurs står helt fast och anledningen till att min kurs står fast är att jag är väl medveten om slutmålet och destinationen. Jag behöver inte göra omvändningar eller korrigeringar eller tvära kast. Kursen är klar. Destinationen är given och den har inte ändrats och det är oberoende av om andras destination har ändrats. Som sagt, jag är den jag är och det räcker för mig.

Nattlorden, jag kommer inte att följa dina direktiv av fler anledningar, dels för då vore mitt agerande snarast ett tvång från din sida och då är det din själ som styr över denna kropp som trycker ner tangenterna just nu, men kontentan av detta blir att det i så fall är du som även har ansvaret för vad petersteindls kropp utför. Så fungerar det Nattlorden, då man ger andra människor direktiv att handla såsom man själv vill att de skall handla. Då är det din vilja och inte min. Ske Nattlordens vilja i mitt liv och inte min vilja i mitt liv blir i så fall kontentan. Handlar jag såsom du vill, ja då är det du som har kommandot och således även ansvaret. Nattlorden, du får själv handla såsom du vill och ta ansvar över ditt liv. Jag gör det med mitt.

Det är liksom bara att gilla läget. Som jag ser det så fantiserar du en massa som inte har någon bäring och som du inte har täckning för. Jag förstår inte varför du spekulerar och drar slutsatser innan du ens hört båda parter. Det är ett ofog.

Jag är den jag är och det räcker för mig. Jag behöver inte vara den som du anser att jag borde vara. Jag agerar såsom jag vill och på mitt sätt.
Jag sköter mitt i mitt liv. Sköt du ditt i ditt liv. Du skriver att det är bråk eller eventuella bråk. Var ser du bråk någonstans, annat än de du själv startar?

Vad gäller länkarna på Bremens hemsida som tidigare idag inte fungerade så fungerar de nu. Tack för påpekandet, det var bra observerat av dig.

Som du ser så tackar jag för något som är utfört och som konkret har lett till framsteg och förbättring och det kommer jag fortsättningsvis också att göra, men det är inte för att jag måste göra så för då är det inte längre en frivillig handling från min sida och då är tackandet bara ett slags spel för kulisserna för att samla någon slags poäng eller för att blidka någon annan. Jag samlar inga poäng. Jag agerar och gör saker efter eget bevåg och då blir ansvaret också helt mitt. Gör jag fel så är det så, gör jag rätt så är det så och det är bara att gilla läget, men huvudsaken är att jag har total frihet att kunna välja och göra såsom jag bestämmer efter mitt eget bevåg hur jag skall bedöma och agera i varje enskild sekund av mitt liv. Då har jag kommandot i mitt liv och det tänker jag fortsätta med vad det än får för konsekvens och jag menar det jag säger.

MvH
Peter

Användarvisningsbild
Harryup
Tänk på döden

Inläggav Harryup » 2011-01-13 01:00

petersteindl skrev:
Harryup skrev:
petersteindl skrev:

MvH
Peter

mvh/Harryup

Ja, det kan vara ett bra alternativ för fjärran östern. De har väl möbler i den färgen.

MvH
Peter

Dom har allt möjligt i den färgen. Det var Kejsarens gamla heliga färg. Mycket populär i både Japan och Kina. Såg små hemmatempel i storleken 50cm*50cm*50cm i den färgen och lite guld. Kostade mellan 200' Kr- 450' Kr så det går att ta betalt för grejor i den färgen.
Kommer du ihåg att jag nästan köpte ett japansk skåp i den färgen för att ha stereon i. Tror vi var i en butik nära Sergels Torg.

mvh/Harryup
Senast redigerad av Harryup 2011-01-13 01:05, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild
bomellberg

Inläggav bomellberg » 2011-01-13 01:05

Grattis Peter! Ha en riktigt trevlig mässa. Jag hoppas att du får massor med besökare!
Ta allt jag skriver med en nypa salt, även detta!

Användarvisningsbild
Harryup
Tänk på döden

Inläggav Harryup » 2011-01-13 01:08

Kanske äggformat smågodis i skålarna i rummet?

mvh/Harryup

Användarvisningsbild
BB

Inläggav BB » 2011-01-13 05:15

Ser fram emot att få möta dig på mässan Peter! :)

(Vi ställer också ut)

Mvh//BB
F.d. Audio-Tronic, f.d. Centara. Consulting åt bl.a. Mark Levinson, (Red Rose Music), samt Cello Film & Music Systems. Grundare av Transmission Audio Inc., NJ, USA. http://www.transmissionaudio.com

FöregåendeNästa

Återgå till Generellt om hifi