Moderator: Redaktörer
Timpolanen skrev:Nattlorden skrev:Timpolanen skrev:Bor du i lägenhet? Isf kanske man ska köpa lyan under och hoppas att de kanske trillar ned
Bunkra upp med Gevalia...
Hur menar du för att dämpa de eventuella fallet? För Gevalia dricker jag int!
Ragnwald skrev:Timpolanen skrev:Nattlorden skrev:Timpolanen skrev:Bor du i lägenhet? Isf kanske man ska köpa lyan under och hoppas att de kanske trillar ned
Bunkra upp med Gevalia...
Hur menar du för att dämpa de eventuella fallet? För Gevalia dricker jag int!
Jonka_ skrev:Längtar tills du kommer igång ordentligt, finns det några bilder man kan kolla på som visar ungefär vad det är du hade tänkt bygga?
adzer skrev:Gjutjärn skulle nog vara galet snyggt. Förstår att det kostar lite extra, men wow vilket häftigt bygge det kan bli
Sen tycker jag absolut du skall behålla ankfötterna, de är skitsnygga.
DV-Die!:evil: skrev:Komorok, vad va det för sten du skulle använda nu igen..?!
Alltså, vad heter den ?
I förstainlägget Komorok skrev:Det här är byggtråden för de sista högtalarna jag kommer att behöva. Ett
par Ino Audio i64s skall byggas i labradoriten Madagascar Green som även
är känd som Labradorite Australe.
Komorok skrev:DV-Die!:evil: skrev:Komorok, vad va det för sten du skulle använda nu igen..?!
Alltså, vad heter den ?
Håller du på att driva med mig?I förstainlägget Komorok skrev:Det här är byggtråden för de sista högtalarna jag kommer att behöva. Ett
par Ino Audio i64s skall byggas i labradoriten Madagascar Green som även
är känd som Labradorite Australe.
DVD-ai skrev:Komorok, skulle du ha lust att utveckla hur du hade tänkt med dom där "kullager fötterna" ?!
Eller hade du helt lagt ner iden med en "fot" och kör på SD enbart ?
DVD-ai skrev:k, men varför inte använda en vev i stället och en egen gjord variant av av saxlyft. man kan ju stycka en sådan som är gjord för att byta däck på en bil eller nått![]()
Komorok skrev:@Nattis: Nej, men du borde prova till dina i28or.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster