Men, WAFför inte?
Eller kanske: WAFa-an?

Moderator: Redaktörer
nadifierad skrev:celef skrev:]
shit pommefrite, vad är det där?
Det är hans hemmasnickrade surrounder, utan fronttyget ditsatt.![]()
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... ic&t=30126
paa skrev:Lite lika formspråk som OA60:
phloam skrev:celef skrev:nadifierad skrev:
Tack!
![]()
Själv så tycker jag att Kalejdokoms byggen är extremt fina.
shit pommefrite, vad är det där?
Vacker kubism imho![]()
Komorok skrev:Focal Grande Utopia EM är de snyggaste jag sett. Är det ingen som ha dem?
Jag gillar proportionerna, de uppdelade kaviteterna och de enkla linjerna.
Ragnwald skrev:Komorok skrev:Focal Grande Utopia EM är de snyggaste jag sett. Är det ingen som ha dem?
Jag gillar proportionerna, de uppdelade kaviteterna och de enkla linjerna.
Det var ju precis så jag menade att du skulle bygga dina nya. Lyssna med IÖ.
Nej, jag vet inte, men några av dom här OA60 ur förserien, som alltså inte alls är samma som OA58-högtalarna, och lades ner innan dom började säljas, såldes väl till några på forumet?celef skrev:carlssonplanet hade på sin storhetstid en bild på vad jag tror var lallerstedt-ritade oa60, den försvann snabbt och jag har aldrig fått tag på den igen, inte ens mr. carlssonplanet ville dela med sig, vet du vilken modell jag menar, jag tror den hade en hel täckstrumpa på sig, har du bild?
1947 skrev:Rubriken var väl vem har de snyggaste högtalarna. Hittils har väl bara de fulaste visats utom möjligen Focal. Den där i56 slår nog alla rekord. Skulle det gå att sälja något så fult i en affär?
celef skrev:
jag tycker dom är coolast utan fronttyg, med tyg ser dom ut att vara något dom inte är, utan tyg så är det högtalarkonst, dom bruna delarna skulle dock ha kunnat vara svarta för extra stilpoäng
celef skrev:tråkigt att ino ska dras in i vareviga tråd
Användare som besöker denna kategori: radelius och 51 gäster