pi60 i valnöt

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
TommyE

Inläggav TommyE » 2011-01-19 13:15

Nu fattas i första hand ett diskantskydd (original ino är tanken, vet någon om man enkelt kan få tag på ett par sådana i Örebrotrakten utan att behöva åka till stockholm?)

Trevligt att högtalarna låter bra hemma hos dig!

Jag har Inos skumgummidiskantskydd (eller vad det nu är för material) över som du kan få, kan skicka hem dem till dig.

Användarvisningsbild
Bongo

Inläggav Bongo » 2011-01-19 17:33

TommyE skrev:

Jag har Inos skumgummidiskantskydd (eller vad det nu är för material) över som du kan få, kan skicka hem dem till dig.

Det vore mycket trevligt och snällt :) Jag skickar min adress via PM till dig!
Äger och driver webshopen www.halmfoto.se

Användarvisningsbild
bomellberg

Inläggav bomellberg » 2011-01-19 17:45

TommyE skrev:
Nu fattas i första hand ett diskantskydd (original ino är tanken, vet någon om man enkelt kan få tag på ett par sådana i Örebrotrakten utan att behöva åka till stockholm?)

:D

Sånt gör mig glad!
Ta allt jag skriver med en nypa salt, även detta!

Användarvisningsbild
Kribban

Inläggav Kribban » 2011-01-19 19:22

adzer skrev:Barn slutar i regel inte att pilla på saker tills de är ungefär 47år ;)

Detta förstår inte jag. Jag gjorde tidigt klart för mina barn att det var förbjudet att trycka på de röda "näsorna" som mina piP har och det har fungerat utan problem. Tyvärr är det värre med deras kusiner och kompisar.
Miljö-alarmist

Användarvisningsbild
Nattlorden
Pumpkin/Redaktör

Inläggav Nattlorden » 2011-01-19 19:33

adzer skrev:Barn slutar i regel inte att pilla på saker tills de är ungefär 47år ;)

Möjligt. Men "slajda" på parkettgolvet slutar de med tidigare.
Konceptartist Serenia på Spotify/ Youtube etc.
Rester o.dyl. som Nattlorden

Användarvisningsbild
AndreasArvidsson
Admin emeritus

Inläggav AndreasArvidsson » 2011-01-19 19:33

Kribban skrev:

Detta förstår inte jag. Jag gjorde tidigt klart för mina barn att det var förbjudet att trycka på de röda "näsorna" som mina piP har och det har fungerat utan problem. Tyvärr är det värre med deras kusiner och kompisar.

Nej jag håller helt med dig. Lär man bara barnen vid ung ålder så är det inte problem att få dem att lyssna.

Jag menade bara att prylintresserade personer alltid kommer att vilja pilla och leka med nya prylar oavsett ålder.

Användarvisningsbild
Bongo

Inläggav Bongo » 2011-01-25 09:29

Ett stort tack till TommyE för diskantskydden som nu kommit fram! Nu är det bara skydd för baselementen kvar. Det behöver inte vara krocksäkert, mer diskret så att dom inte ser lika intressanta ut för små fingrar :) Sen vore det bra om man slapp göra åverkan på högtalarlådan...tips mottages gärna.
Äger och driver webshopen www.halmfoto.se

Föregående

Återgå till Wänner af Ino