Moderator: Redaktörer
2-ch skrev:
Tunern skulle behöva en justering. Vet ni någon som kan sånt?
Nefilim skrev:Varför är inte dagens prylar lika vackra?
AlNiCo skrev:Är det bara jag som tycker att Sansui-prylar ser alldeles förfärliga ut, oavsett tid?
AlNiCo skrev:Är det bara jag som tycker att Sansui-prylar ser alldeles förfärliga ut, oavsett tid? Jag står helt enkelt inte ut med deras design.
Som exempel, se de Sansui-prylar ovanför. Bara en massa olikformade knappar och spakar utspridda helt huller om buller. Ingen som helst baktanke i designen, inte på något vis stilrent, bara en massa stök.
AlNiCo skrev:Är det bara jag som tycker att Sansui-prylar ser alldeles förfärliga ut, oavsett tid? Jag står helt enkelt inte ut med deras design.
Som exempel, se de Sansui-prylar ovanför. Bara en massa olikformade knappar och spakar utspridda helt huller om buller. Ingen som helst baktanke i designen, inte på något vis stilrent, bara en massa stök.
Sansui_OlleMirsch skrev:Gött. Fler Sansui´s till mig
heliac skrev:Återupplivar tråden med en liten bit av en goding...gissa någon?
heliac skrev:Här är den. Skall avnjutas nästa helg när frugan är borta!
Lust skrev:Är svag för den typen av brutal design. Hade i mitt tycke varit ännu finare om även det gråa vore svart (se Mitsubishis o JVC:s motsvarande designer).
Fett grattis till det coola steget ska du ha!
2-ch skrev:heliac skrev:Här är den. Skall avnjutas nästa helg när frugan är borta!
Mmmm..... en härlig pjäs Heliac! Grattulerar.
Och försteg till den?
2-ch skrev:Fick för mig att jag postat det här en gång redan![]()
Sansui TU-9900 & AU-9900 är det jag spelar på i min ena anläggning.
Tunern skulle behöva en justering. Vet ni någon som kan sånt?
*edit försökte fixa dålig bildlänk.
*men se det gick inte. Men det går i alla fall att klicka på den så få man se tundern.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster