Moderator: Redaktörer
heliac skrev:Fick för ett tag sedan tag på något riktigt ovanligt. Pioneer C-21 och 2st M-22. Dessa prylar är enligt säljaren de enda som är sålda i sverige och han har ägt dem sedan de var nya. Skall lyssna ikväll och posta några bilder.
heliac skrev:Plockade upp Technicsen och dammade av den lite. På gränsen till att kvala in i Vintagefacket...men den är rätt ball. Ska koppla upp den om en liten stund. Har inte varit igång på 13 år.
thombjon skrev:Nu har jag kopplat in Alpha 6:an som jag hittade för att tag sen. Det saknades lite lampor och den behövde lite rengöring. Den har inte så många knappar heller, bara 3 st.
Vad skådar mitt norra öga. Är det inte Ohm-högtalare. Då behöver du effekt
thombjon skrev:Vad skådar mitt norra öga. Är det inte Ohm-högtalare. Då behöver du effekt
Ohm-högtalare? Är det högtalare som heter så?
Högtalarna på bilden heter ESS AMT 1B. Dom hör nog till de mer lättdrivna. 92 db 1m/1w har jag för mig att det är. Nikko systemet är lite väl över dimensionerat för ha i ett vanligt rum. Behöver bara använda första och andra "snäppet" på volymen sen börjar det bli så högt att andra i huset klagar att dom inte hör sin egen musik och TV
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster