Er apparat ser ut att vara ett riktigt monster

När apparaten finns att köpa, kommer det finnas kretschema tillgängligt på hemsidan?
mvh
Icko
Moderator: Redaktörer
icko skrev:Hej Morello och Lazyworm
När apparaten finns att köpa, kommer det finnas kretschema tillgängligt på hemsidan?
mvh
Icko
Nicke skrev:Komorok skrev:Det skadar ju inte att fråga, eller hur?
Dessutom kunde jag behöva lite mer effekt
Stegen klipper ju i baskanalerna eftersom jag kör med infra-eq.
Vad spelade du då dom klippte,jag klipper mitt Krell FPB300C med filmen "Inside" det gjorde vi nog också du du var här,men fransmännen har ju så mycket underligheter för sig när det gäller ljud så svårt att avgöra klippning vs "skall det vara så här" ??![]()
Kul Jonas o Gustav att ni är på "G" dock känns den liiite för dyr för mig,men man skall aldrig säga aldrig
Morello skrev:icko skrev:Hej Morello och Lazyworm
mvh
Icko
Inga scheman på nätet.
hevi skrev:Komorok skrev:Nice!! Så vad kostar uppgraderingen?
Är det inte självklart att den borde vara kostnadsfri för de som köpte betaversionen?![]()
![]()
H
paa skrev:Kommer den inte i byggsats? Sentec hade ju byggsatser!
Morello skrev::) Uppgradering av förserien blir givetvis extra dyrt.
Komorok skrev:Morello skrev::) Uppgradering av förserien blir givetvis extra dyrt.
O&G.. står det för Ondska och Girighet?
Hör gärna av dig Morello. Jag är såklart nyfiken på kostnaden på riktigt.
Några extra watt behövs ALLTID!
Komorok skrev:Hör gärna av dig Morello. Jag är såklart nyfiken på kostnaden på riktigt.
Några extra watt behövs ALLTID!
DVD-ai skrev:ja, ration ska gärna vara 10/1 mellan stärkarens maximala uteffekt och högtalarnas maximala effektålighet.
hevi skrev:även att man behöver kliva upp till en högre spänningsklassning på kondingarna (dyra små rackare, det med)
Nattlorden skrev:hevi skrev:även att man behöver kliva upp till en högre spänningsklassning på kondingarna (dyra små rackare, det med)
Emotiva hade väl kokat ihop en snygg lösning på det?
hevi skrev:...se till att man har de marignaler man vill ha samtidigt som man kramar ur absolut max prestanda ur varje komponent.
Lust skrev:hevi skrev:...se till att man har de marignaler man vill ha samtidigt som man kramar ur absolut max prestanda ur varje komponent.
I min värld kan man inte krama ur max prestanda om man samtidigt vill ha marginaler.
Sorry för min anmärkning - annars tackar jag djupt för din förklaring hur utvecklingen förmodligen tett sig.
Aerob skrev:Är denna slutversion tillgänglig i detta nu och vad är den officiella prislappen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster