Moderator: Redaktörer
Svante skrev:Aj! Hoppas det inte är varaktigt. Finns det inte sajter som sparar gamla sidor så man kan se hur det såg ut "igår"?
Naqref™ skrev:Går man till hemsidan direkt så får jag inte upp någon products-länk utan bara en home-länk (på samma ställe) som inte funkar. Via dina länkar funkar det dock. Men hur ska man hitta dit om man inte vet?
JockScott skrev:Men fortfarande hittar jag inte de skisser hur elementen ser ut, som exempel HDS 164 mellanregistret.
Jag ska göra mallar och fräsa för dessa i veckan och vill gärna se skisser av dem, någon som har el hittar dem på nätet?
UrSv skrev:Naqref™ skrev:Går man till hemsidan direkt så får jag inte upp någon products-länk utan bara en home-länk (på samma ställe) som inte funkar. Via dina länkar funkar det dock. Men hur ska man hitta dit om man inte vet?
Jag har Products direkt på hemsidan, i menyraden längst upp till vänster, och det fungerar bra.
JockScott skrev:Men fortfarande hittar jag inte de skisser hur elementen ser ut, som exempel HDS 164 mellanregistret.
Jag ska göra mallar och fräsa för dessa i veckan och vill gärna se skisser av dem, någon som har el hittar dem på nätet?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 47 gäster