Komorok, vad är det vinröda för plagg? Jag förmodar att det inte är en morgonrock

MvH
Peter
Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Du läser illa som vanligt Peter. Men det gör inget för din slutsat är korrekt.
MÖ/KK håller i kameran.
Morgonrocken är en rökrock. Nu mera utsedd till hifi-jacka. Perfekt i kalla
lägenheter och villor. Nu är det bara tofflorna med tofsar som saknas.
Fjonkalicious skrev:jag gillar bilden där komorok och någon herre till spatserar runt hos KarlXII skarpt!
Ser ut som två lego-gubbar som är ute och går.
petersteindl skrev: ...Komorok, vad är det vinröda för plagg? Jag förmodar att det inte är en morgonrock, men är det en slags längre kavaj. Du ser nästan ut som någon skådis...
MvH
Peter
shifts skrev:Hoppas vi får till lite träffar utanför battlandet också. Det är nästan sånt jag
ser fram emot mest.
agent_cooper79 skrev:Eller kanske det är så som vi diskuterade under träffen (obs, detta är lättsam spekulation från min sida) att det är många inoister i ÖsterGÖK som kanske uppskattade "familjeljudet" hemma hos Blixtens i14-toppar.
petersteindl skrev:Nu kom jag på vilken skådis jag hade i bakhuvudet![]()
Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Nu kom jag på vilken skådis jag hade i bakhuvudet![]()
Är det han fiskmåsen?
Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Nu kom jag på vilken skådis jag hade i bakhuvudet![]()
Är det han fiskmåsen?
2-ch skrev:agent_cooper79 skrev:Eller kanske det är så som vi diskuterade under träffen (obs, detta är lättsam spekulation från min sida) att det är många inoister i ÖsterGÖK som kanske uppskattade "familjeljudet" hemma hos Blixtens i14-toppar.
Ja det diskuterades flitigt och de flesta håller nog med om att det är lite bekymmersamt. Dock är det bra att detta förhållande lyfts upp till ytan och ventilerats. Frågan är vad det hjälper mot "familjeljudet".
Det har jag också tänkt på, vi får börja sätta upp en hang'a'round lista, där även stamtavla framgårshifts skrev:Angående jäv så tror jag inte det ska vara något problem. Men kanske något
att tänka på vid nyförvärv, är att blanda ut generna lite för att undvika inavel?
Alexi skrev:Det har jag också tänkt på, vi får börja sätta upp en hang'a'round lista, där även stamtavla framgårshifts skrev:Angående jäv så tror jag inte det ska vara något problem. Men kanske något
att tänka på vid nyförvärv, är att blanda ut generna lite för att undvika inavel?
KarlXII skrev:Alexi skrev:Det har jag också tänkt på, vi får börja sätta upp en hang'a'round lista, där även stamtavla framgårshifts skrev:Angående jäv så tror jag inte det ska vara något problem. Men kanske något
Det tror jag är bra. Lite förvånad blev jag, måste jag medge, när det visade sig att alla utom 2-ch hade Ino hemma.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster