Gärna med något annat med i bilden så man kan få en bild över storleken (måtten vet jag, men det är ju lättare om man har något med i bilden som referens)
Tack på förhand!
Moderator: Redaktörer
mrGaskill skrev:sedda framifrån så är de väl som två pi60 i bredd skulle jag tro, om du nu sett såna nån gång? Jäkligt stora basmoduler med andra ord.
Nåja kanske inte var mycket till hjälp detta.
subjektivisten skrev:Vem vet vad det blir. För egen del känns det som jag har fyra olika val:
*Vara nöjd
*Köpa så man har Y-6/Y-8
*Köpa Z-4 och behålla Y-2 eller Y-4
*Skaffa infra Y-16 (för att kunna få plats med i64s).

Nattlorden skrev:Z-4 vore Ino-nördigt att ha... grymma imponatorer. Frågan är om infraY-16 är nog att matcha dem i icke-infra området dock. infraY-24 ?
screen skrev:Har man kommit så långt som du har Subbe, så tror jag att inget annat förslår än att ta infra som nästa steg. Annars kommer du alltid bara fundera på vad du gått miste om. Med detta så har du gått "all the way" bara du har ljudtryckskapacitet i mängden infra-moduler så du klarar dig.
subjektivisten skrev:screen skrev:Har man kommit så långt som du har Subbe, så tror jag att inget annat förslår än att ta infra som nästa steg. Annars kommer du alltid bara fundera på vad du gått miste om. Med detta så har du gått "all the way" bara du har ljudtryckskapacitet i mängden infra-moduler så du klarar dig.
Nja, det vore ju trevligt att testa själv om man märker av infratonerna, men hittills så har jag inte upplevt att jag saknar något.
Alexi skrev:Rev2:
Nattlorden skrev:Hjälp på i32s:
-Palle- skrev:Adzer, du som är så skicklig med Sketchup kanske skulle kunna rita upp en Z modul och en i32s i PingMang design? (Om du har lite tid över?)
screen skrev:Jag saknar inte heller något och jag har inga basmoduler.
M.a.o. det man inte vet om har man inte ont av...o.s.v.
paa skrev:Vilken skillnad är det i praktiken på p-Y4 och p-Z2?
mrGaskill skrev: Men rummets egenskaper är väl oerhört viktigt för att få ut allt som profundus kan prestera. Har jag fått för mig i alla fall.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster