Moderator: Redaktörer
screen skrev:Jag saknar inte heller något och jag har inga basmoduler.
M.a.o. det man inte vet om har man inte ont av...o.s.v.
Ragnwald skrev:Måste jämföras i samma rum, om utlåtandet ska vara meningsfullt.
subjektivisten skrev:screen skrev:Jag saknar inte heller något och jag har inga basmoduler.
M.a.o. det man inte vet om har man inte ont av...o.s.v.
Jag har alltså åka och lyssnat på infraY-6 men jag upplevde ingen som helst förbättring eller förhöjd upplevelse då.
screen skrev:Men det måste väl i detta fallet också bero på vilket material som avspelas, eller hur? Att p-Y4 är mer kompetent som system än de flesta kan fatta är redan utom tvivel och borde för vemsomhelst vara tillräkligt nog i alla lägen och normala rum upp till 50m2.
Men nu funderar du vidare och då frågar man sig vad nästa steg därifrån är?
Jag ser inget annat rent logiskt än ett minst lika kompetent system som innefattar infranivåer, gör du?
Nattlorden skrev:Mja.... går det att sänka disten från elementen i basområdet med ett ännu mer överdimensionerat system, så är det också logiskt... frågan är då vilket man har nytta av oftast?
-Palle- skrev:Wolfie, om du sitter på X-4, skulle du inte ha lust att knäppa av ett par bilder till mig? (och alla andra som vill se förståss)
Edit: stavfel

subjektivisten skrev:Ja, och vi spelade film och musik med infrabas i och fortfarande så upplevde jag ingen skillnad. Det många verkar helt missa är kraven på hur högt man måste spela för ens kunna märka av dessa toner.
subjektivisten skrev:Nattlorden skrev:Z-4 vore Ino-nördigt att ha... grymma imponatorer. Frågan är om infraY-16 är nog att matcha dem i icke-infra området dock. infraY-24 ?
Anledningen till inraY-16 över infraY-24 är att jag får plats med 16 st utan problem, med 24 så blir det svårt att få till det. Med 16 så är det 4 per sida, 4 i mitten och 4 st i taket.
Komorok skrev:Cool, då har du tid att fundera ut den perfekta måttsättningen på dem
också. Du behöver ju inte ha fyra portar och standardmått liksom.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster