Moderator: Redaktörer
doppler skrev:Jag är stum av beundran, sitter med hakan i knät.
Mich skrev:Räfflar du insidan (sågar diken) för att dämplimmet skall ta ordentligt, eller limmar du mot släta ytor?
//Michael
Komorok skrev:Vad säger du Mich?
Komorok skrev:Jag kommer inte ihåg vilket det är, men det du nämner ser bekant ut. Det är
tvåkomponent och är ganska trögflytande.
Komorok skrev:Varenda cell i kroppen vrider sig. Aluminium är inte roligt alltså. Känns helfel
för mig. Det ska bli järn, stål eller sten... i den ordningen. Aluminium är alltså inte med på listan.
Nattlorden skrev:Helt rätt. Aluminium är ju en lättmetall!
Svenn3SaataN skrev:Detta kommer bli riktigt grymt! Kommer följas med beundran![]()
Komorok skrev:Nattlorden skrev:Helt rätt. Aluminium är ju en lättmetall!
Så är det. Det råkar inte vara så att du vill sponsra mitt bygge med ett par
Osmiumfötter? Platina eller volfram går bra det med. Faktum är att jag nöjer mig med det, i sammanhanget, fjäderlätta materialet guld om du bjuder.
Komorok skrev:Kvicksilver är ju inte så bra kanske...
Komorok skrev:Varenda cell i kroppen vrider sig. Aluminium är inte roligt alltså. Känns helfel
för mig. Det ska bli järn, stål eller sten... i den ordningen. Aluminium är alltså
inte med på listan.
Fast om du vill så får du gärna tillverka ett par och skicka upp
i skrev:Komorok skrev:Varenda cell i kroppen vrider sig. Aluminium är inte roligt alltså. Känns helfel
för mig. Det ska bli järn, stål eller sten... i den ordningen. Aluminium är alltså
inte med på listan.
Brons!! Patinerad om du vill.
Komorok skrev:Är alla torra och dryga idag?
Komorok skrev:i skrev:Komorok skrev:Varenda cell i kroppen vrider sig. Aluminium är inte roligt alltså. Känns helfel
inte med på listan.
Brons!! Patinerad om du vill.
Brons? Cool. vad kostar det?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 15 gäster