Moderator: Redaktörer
adzer skrev:Fantastiskt vad lilla piP kan hänga med asså.
subjektivisten skrev:In flames vid 100 dB @ lyssningsplatsen lär vara klart över pip's förmånga eller hur upplevde du det?
Komorok skrev:adzer skrev:Fantastiskt vad lilla piP kan hänga med asså.
Ja, fråga Sky_eye. Han delar vid 120 och får dem att lukta bränt. Men hela
är de.
Jag hävdar att han ingått mystiska förbund som håller den hemliga röken kvar i dem så att de fortsätter fungera.
subjektivisten skrev:patjoh skrev:Såg tråden med Dynaudio DVD låsts, och det var kanske lika bra:) Men jag tänkte lyfta mitt argument där att Subben hörde saker som ingen annan hör, och att det känns som irrelevanta påhopp på olika tillverkare, detta med att han hör dem dista kraftigt.
Känns det bra att starta en tråd med en lögn, igen?
subjektivisten skrev:Läs vad jag har skrivit!!!!
Så sluta ljug eller gå en svenskakurs!
MagnusÖstberg skrev:subjektivisten skrev:Diskanten i den där jubileumshögtalaren, Sapphire eller vad den heter, upplevde jag inte speceillt bra på arkenmässan dom 3-4 gånger jag lyssnade under 2 dagar.
Det lät ruttet ägg av Dynaudio på den mässan.
patjoh skrev:Snälla du, några stycken medlemmar på Faktiskt.se...Finns väl lika många på andra forum som tycker Ino låter skit?!
Dynaudio (tex) finns över hela världen, har massor av tester bakom sig och många omdömen från ägare. De har mkt hög renommé både i hemmen och i studios världen över.
Saken här är att de skall dista kraftigt enligt dig och låta dåligt pga det. Det jag emotsäger. Inte att alla i världen älskar Dynaudio eller MA eller vad det är du ogillar. Jag försöker vara saklig, det med mitt första inlägg i denna tråden!
patjoh skrev:Saken här är att de skall dista kraftigt enligt dig och låta dåligt pga det. Det jag emotsäger. Inte att alla i världen älskar Dynaudio eller MA eller vad det är du ogillar. Jag försöker vara saklig, det med mitt första inlägg i denna tråden!
patjoh skrev:Såg tråden med Dynaudio DVD låsts, och det var kanske lika bra:) Men jag tänkte lyfta mitt argument där att Subben hörde saker som ingen annan hör,
patjoh skrev:Men det verkar svårt att få saklighet i detta
Komorok skrev:patjoh skrev:Saken här är att de skall dista kraftigt enligt dig och låta dåligt pga det. Det jag emotsäger. Inte att alla i världen älskar Dynaudio eller MA eller vad det är du ogillar. Jag försöker vara saklig, det med mitt första inlägg i denna tråden!
Vad emotsäger du?
Det vore bra om du omformulerade den meningen. Jag förstår inte
sammanhanget.
subjektivisten skrev:patjoh skrev:Snälla du, några stycken medlemmar på Faktiskt.se...Finns väl lika många på andra forum som tycker Ino låter skit?!
Dynaudio (tex) finns över hela världen, har massor av tester bakom sig och många omdömen från ägare. De har mkt hög renommé både i hemmen och i studios världen över.
Saken här är att de skall dista kraftigt enligt dig och låta dåligt pga det. Det jag emotsäger. Inte att alla i världen älskar Dynaudio eller MA eller vad det är du ogillar. Jag försöker vara saklig, det med mitt första inlägg i denna tråden!
Men sluta LJUG då! Hur svårt ska det vara?
patjoh skrev:Trodde det var glasklart. Subben säger/tycker de distar kraftigt. Jag säger emot (emotsäger, konstigt skrivet kanske?) det han säger. Jag säger att de inte distar kraftigt, åtminstonde inget onormalt jmf med andra bra tillverkare.
subjektivisten skrev:patjoh skrev:Trodde det var glasklart. Subben säger/tycker de distar kraftigt. Jag säger emot (emotsäger, konstigt skrivet kanske?) det han säger. Jag säger att de inte distar kraftigt, åtminstonde inget onormalt jmf med andra bra tillverkare.
Nej nej nej, nu förenklar du. Du lägger fram det som att JAG är den enda som hör detta och alla andra tycker det låter bra. Du försöker få det att framstå att jag har fel helt enkelt, eftersom jag är "ensam" in denna åsikt.
migu1971 skrev:Man blir fan mörkrädd när man läser dina inlägg
att referera till ett par personer som tycker att en högtalare låter rötägg på en mässa är ju bara löjligt du kan väl få vilken högtalare som helst att låta röttet ägg om man vill
subjektivisten skrev:migu1971 skrev:Man blir fan mörkrädd när man läser dina inlägg
att referera till ett par personer som tycker att en högtalare låter rötägg på en mässa är ju bara löjligt du kan väl få vilken högtalare som helst att låta röttet ägg om man vill
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1111085#1111085
Sen har jag gång på gång frågat efter hur ett rum gör så att en högtalare låter som den distar i mellanregistret, men utan att få svar från dig.
migu1971 skrev:Ge dig nu för fan
Användare som besöker denna kategori: radelius och 51 gäster