Moderator: Redaktörer
DVD-ai skrev:det just det jag hoppas, jag vill höra dom omtalade högtalarna
DVD-ai skrev:Hoppas dom låter dåligt...
DVD-ai skrev:Men så fort man hör nya/ andra prylar så får man lätt för sig att man borde förändra något, fast att man inte "behöver"...
-Palle- skrev:DVD-ai skrev:Men så fort man hör nya/ andra prylar så får man lätt för sig att man borde förändra något, fast att man inte "behöver"...
Det där vet jag precis hur det känns!
Hoppa över mässan då! Det är det billigaste sättet att komma undan den åkomman
Bill50x skrev:Surfade just in på mässans webbsida. Snygg och prydlig design, men vilken dj-a soppa till struktur. Helt kass. Hoppas mässan i sig är roligare än webbsajten.
/ B
2-ch skrev:Jag hittar inga länkar till utställarnas hemsidor, är det missat eller ligger det en tanke bakom?
Bill50x skrev:Sajten är som jag skrev snygg och prydlig men totalt ologiskt uppbyggd.
Bill50x skrev:Ju mer jag tittar på sajten ju sämre är den. Tittar man tex på bilder från tidigare mässor så finns det helt plötsligt en länk till en utställare (årets) längst ner till höger. Klickar man på den kommer man till en skärmdump av utställarens webbsajt! Mycket märkligt upplägg...
Hoppas inte upplägget på mässan är lika rörigt.
/ B
KarlXII skrev:Hur då menar du?
Att du går in i ett rum på Sheratonmässan och finner dig själv vara på Kistamässan, säg, 2007?
KarlXII skrev:Spontant tror jag inte du behöver vara orolig. Det brukar finnas en kassa där man går in, och sen brukar det mesta sköta sig själv.
Nattlorden skrev:Kan man inte kränga tvådagarsbiljetten vidare till en söndagsbesökare för 90kr?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 36 gäster