Moderator: Redaktörer
Lösningen måste väl vara att bygga in CD och förstärkare i högtalaren? Bergsprängare!
Magnus skrev:Allvarligt: Jag tänkte faktisk skaffa såna i form av porslins "kopparna" som satt på telestolparna förr/nu dom håller på att byta ut dom (om det inte är gjort). Men orkade aldrig ta tag i det. Jag ville ha dom för att det skulle se "kul" ut och retas lite
perstromgren skrev:Magnus skrev:Allvarligt: Jag tänkte faktisk skaffa såna i form av porslins "kopparna" som satt på telestolparna förr/nu dom håller på att byta ut dom (om det inte är gjort). Men orkade aldrig ta tag i det. Jag ville ha dom för att det skulle se "kul" ut och retas lite
Menar du vanliga poslinsisolatorer? De finns att köpa, se http://www.gysinge.nu, klicka på Webbutiken->el och belysning.
Hotspur skrev:Hm, undrar hur man bäst lyfter mina platta Xindak-kablar?
Bill50x skrev:Hotspur skrev:Hm, undrar hur man bäst lyfter mina platta Xindak-kablar?
Enkelt, man ska inte ha platta Xindak-kablar. Eller så gör man ett djupt smalt jack och har kablarna stående. "A Reference Cable at a Reasonable Price - 1 meter pair - $595" - jo jag tackar jag..
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 32 gäster