av Falkis » 2011-02-20 21:21
"
Mikael says:
HAHAHAHA. Fan va bra
Mikael says:
posta i min byggtråd vettja!"
okej, mikael:
Hurdant stressas det med bygget, i södra delarna av landet, härifrån sett! Se vad har denna byggtråd föranlett? Är det bröder från söder, som föröder sin tid, för att örat och själen, ska få inre frid?
Mikael says:
vi sade att denne store filuren, ej gapar och spiller ett filter, förrän lådor passerat tamburen, och sista flisan spilld är.
Andreas says:
äre den store mogulen, liksom en sentida man, som kan, men som gör, just så som han bör, när tiden är liden och dann? likt trebbel-mannen, tillika grannen, till andra som ej renoverar?
Mikael says:
nej, bäste bror, nu bedriver du hor! mogul inte ful, bara bra, tralla-laa! mogulen vet vad jag ska ha, om ett tag!
Andreas says:
ahaa
Andreas says:N
Nej du din skumme lokale flanör, vissa som vandrar på gatan dom dör, krukor som faller, daller som kväver, trebbel man EMM han är så ock mogul, om än han förfaller till slik renovering, justering av filter, är svårt, hej-hå-KORS! men gipstak och galler, är hårt, ja, förstås!
Mikael says:
mogul; renoverar! och jag nu spenderar, min tid medelst frid och en kopp utav svart, det är kväll, det är natt, om en kvart, får du spatt?
Andreas says:
kossa mu rockar fetast! Siiis ligger i tiden, och du förtjänar friden, för snart du jobba skall, kvällen är det vordet, tag nu sista ordet, i smällen från maskinen, kapa upp de svinen, gör sten, hav raska ben, gå fram i damm med stilig mask, i stockholmska helvétet utav fukt, kyla och slask! kapa upp, sen där i grupp, när ni sitter där och lyssnar, vyssja in dina kollegor, sträck på dig och le, låt din lya bli den bästa av bodegor, väck, ack ve, ack ve! nån stack, jag märkte det! hej och hå falkis är hög på detta uteblivna tjack, hav tack ,tack knackeknack, är någon där?
Mikael says:
man ska bygga kaffefilter
Andreas says:
jaa, av koppar och kretskort och stanniol!
Andreas says:
komorok har snabba ben, bygger lådor utav sten!
dansen går på brännö brygga, nu ska ingvar filter bygga
efter alla byggar-klådor, är de färdiga, små lådor, ganska stora, men se där, huset håller, golvet bär!