Inge kul att vara osams.
Callisto!
Nu blir vi polare igen, på riktigt, eller vad säger du?
Inget sista knivhugg den här gången bara, ala:
- Inte för att vara spydig men du lyckas ofta "vrida till det" när man kommer med ett inlägg vilket lätt skapar missförstånd och att man talar förbi varandra...
Jag ber gärna om ursäkt, igen.
Om du vill göra det samma så gör det
på riktigt, isåfall. Utan några "men det är ändå
egentligen ditt fel (för du vrider till det)". Okej?
Dåså:
Callisto: Jag ber om ursäkt. Ibland reagerar man (läs jag) onödigt hårt och kanske uttrycker sig en smula ovänligare än vad som vore möjligt, vilket ju är lätt hänt när man... upplever att man har rätt.
Ibland kan man ha missat att läsa någon del av en tråd också, vilket gör att man kanske skriver något som verkar extra korkat. Jag har gjort mig skyldig till det minst en gång i denna tråd. Dumt av mig, ber extra om ursäkt för detta.
Fast jag tror ingen vet vad det var jag inte såg...
Kan inte lova att jag lyckas men, det skall hädanefter bli min ambition att alltid vara lite vänligare

, nästan onödigt vänlig kanske till och med...
Det blir åtskilligt lättare om alla (menar ingen speciell) försöker säga kloka saker, eller mindre kloka saker utan attityd. Särskilt om alla försöker vara onödigt vänliga.
Än en gång: Jag ber om ursäkt Callisto, och jag hoppas fortfarande att du vill berätta vad du heter.
Vh, iö
PS. Det blir nog mitt sista inlägg, så du får sista ordet Callisto, jag litar självklart på att du använder det bra!
Nu drar jag till USA!

Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).