Moderator: Redaktörer
Aerob skrev:screen skrev:Yes! Det blir 112st NS3-193-8A beställda nu, måste bli bra pris det.
Nä, det blir 120st! Jag hoppar på med 8st!
DanNorman skrev:Update 2/3: Madisound meddelar att dom ger oss ett pris på $5.8 per NS3:a, om vi kommer upp i över 100! Alltså 36:- stycket, + frakt + moms + tull. Momsen är som alla vet 25%, och tullen är 4,5%. Får vi bara en bra siffta på frakten kan vi räkna ut allas kostnader.
Jag kommer dra iväg PM till alla som önskat element för bekräftelse och med kontot jag vill ha pengar till. Jag antar att bekräftelsen är att man betalar Smile
Kanske ska slänga med mitt telefonnummer om nån känner sig osäker på att skicka pengar och annat.
------------------------------------------------------------------------------------
https://www.madisound.com/store/product_info.php?products_id=1400
Kul litet element med imponerande xmax!
Zaph har mätt på det. Notera att han bedömmer det när det kostar $22.
Kommer vi upp i 50st så kostar dom ~83:- styck inkl frakt + moms till Sverige. Kommer vi upp i 100 kanske man kan deala till sig nån dollar till i rabatt, både på pris och frakt. Frakt inom Sverige bekostas av köparen.
Aurasound har ju även andra intressanta element. Browsa madisound och se om ni hittar nåt annat skoj! Inget som säger att vi bara måste köpa NS3-193-8A! Smågrejer, typ filterdelar och skruvar och sånt borde inte påverka frakten så mycket heller.
Ska jag hålla i kontakt med madisound och pengar osv, så kommer de levereras till sthlm. Eftersom det kommer involvera mitt företag så kanske jag, om vi får ytterligare rabatt, tar ut $1 per element eller nåt som kompensation för ökade bokföringskostnader
Jag har plats att lagerhålla elementen i princip hur länge som helst, om folk vill vänta med att åka och hämta dom eller vänta med att betala frakten i sverige
NS3-193-8A
DanNorman: 16 st
m_persson79: 4 st
Marten_med_E: 4 st
Wilke: 4 st
Falken: 4 st
Ivil: 16 st
LzM: 10 st
Anders_A: 8 st
Maccis: 4 st
Ratlev: 4 st
henriq: 2 st
Danne72: 6 st
screen: 4 st
Aerob: 8 st
kniffarn_: 10st?
-----------------
tot: 104 st
Zaph ZA14
Kraniet: 2 st?
------------------
tot: 2 st
Aura NT1
80-talet: 2 st?
DanNorman: 4 st?
Marten_med_E: 2 st
screen: 2 st
------------------
tot: 10 st
Fountek FR88EX
Bele: en hög.
DanNorman: 4 st
Peter Karlsson: 6 st
Lasse-: 2 st
------------------
tot: en hög + 12 st
SB Acoustics SW26DAC76-8
Aerob: 4 st?
------------------
tot: 4 st
Audax TW010F1
DanNorman: 8 st
Peter Karlsson: 12 st
------------------
tot: 20 st
Tang Band TGW3-560SE 3"
olof: 16 st
Maccis: 4 st
------------------
tot: 20 st
Annat än högtalarelement:
Filterkomponenter
Steel Laminate 4.0 mH 15 AWG
ErikN: 2 st
Jasper 200 Perfect Circle Guide
jonasz: 1 st
Aerob: 1 st
------------------------------------
tot: ännu mer än massor!
Jag uppdaterar det här inlägget eftersom.
Mich skrev:Jag tänkte försöka mig på 2 liter och en seriekonding.
//Michael
Sen köper ju Aerob fyra subelement, men det kanske vi kan bjuda på?
Inifrån = snyggare men vad krävs det för arbete på baffeln för att inte försämra för elementet
DanNorman skrev:Aerob: Ok, vi får se om det går att klämma ur dom mer rabatt. $5.8 får man vara rätt nöjd med
Ja, det kan jag, bara jag får in pengar till beställningen.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 12 gäster