KarlXII skrev:Komorok skrev:Det var inte många det. Vad är det för konstig musik vi valt?
Måste man lyssna om man sitter i juryn?

Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Komorok skrev:Det var inte många det. Vad är det för konstig musik vi valt?
Måste man lyssna om man sitter i juryn?
Alexi skrev:Här är de låtar som fanns på Spotify: http://open.spotify.com/user/mrkitten/playlist/5IVhARlJtQDabdOos4tije
Alexi skrev:Jag kommer![]()
Efter att ha varit på akuten med sambon sedan igår kväll så känns det inte aktuellt med någon resa till helgen trotts allt.
2-ch skrev:Ikväll tänkte jag gå igenom låtvalet hemma. Men redan via datorhögtalarna på jobbet vet jag att Meshuggah - Destroy Erase Improve - Soul Burn, inte kommer spelas många gånger hemma hos mig![]()
Någon vänlig själ som vet var jag kan provlyssna Over Hill, Over Dale - Värmlands Nations Kör - Over Hill, Over Dale. Blir det typ biblioteket då eller?
KarlXII skrev:Välkommen över till mig.
blixten_no1 skrev:Värmlands Nations Kör - Titania
2-ch skrev:Ikväll tänkte jag gå igenom låtvalet hemma. Men redan via datorhögtalarna på jobbet vet jag att Meshuggah - Destroy Erase Improve - Soul Burn, inte kommer spelas många gånger hemma hos mig![]()
Alexi skrev:Vad är KalleDussins kanonlåt?
1. Kombattanterna kan endast ställa upp i tävling med mjuk- och hårdvara som är i deras egen ägo och de får under ett och samma tävlingstillfälle bara använda en anläggning.
KarlXII skrev:Hur menar du då?
Ska båda äga var sitt ex. av skivan, eller räcker det med att den ene äger den? Man ska alltså inte kunna låna av annan GÖK-medlem?
I det här fallet äger jag ju skivan, men har rippat och stoppat undan den bortom enkelt återfinnande. Dessutom har jag rippat slarvigt och har inte exakt titel.
Vinylcalle skrev:Tänkte bara skriva ett kort inlägg (är för trött för något annat) om vad GÖK är för mig och många av oss andra GÖK:are.
GÖK är mer än något annat en förening eller gemenskap och vänskap mellan olika musik och hifi-intresserade människor inom ett visst geografiskt område.
Medlem blir man i GÖK om man vill och uppfyller de krav som finns för medlemskap. Hos oss innebär det att man bedöms ha en god ljudåtergivning samt ett musikintresse med tillhörande skivsamling.
Du kan alltså inte bli medlem i GÖK med en superfin anläggning men enbart Brothers in arms och OPUS 3´s Hifi classics i hyllan.
...
MvH Carl
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster