boom skrev:bakerman22 skrev:schmutziger skrev:haha, då kostar väl ungf lika mycket som en "svensson"-högtalare mao![]()
Va...?
Han menar att 9mh är svindyr .
jepp! Måste lära mig att läsa igenom det jag skriver innan jag trycker på "skicka"...

Moderator: Redaktörer
boom skrev:bakerman22 skrev:schmutziger skrev:haha, då kostar väl ungf lika mycket som en "svensson"-högtalare mao![]()
Va...?
Han menar att 9mh är svindyr .
Ragnwald skrev:Du kan ju dra buntband genom de stående också iofs, så behöver du aldrig oroa dig. Med tanke på ljudnivån de ska jobba i.
Nattlorden skrev:Ragnwald skrev:Du kan ju dra buntband genom de stående också iofs, så behöver du aldrig oroa dig. Med tanke på ljudnivån de ska jobba i.
Man måste ju inte montera dem i tryckkammare...
i56 har väl icke tryckkammare bakom diskanten, men hur man gör i r28 vet jag inte. Jag hade tänkt montera mitt filter inuti mina i28 för att få korta kablar, men efter inrådan från IÖ så hamnade det i den icke trycksatta foten på i28... så jag hade nog inte petat in det i en r28 heller i dagens läge... sätt en lite låda på ryggen istället om där inte finns någon kammare?
bakerman22 skrev:Nattlorden skrev:Ragnwald skrev:Du kan ju dra buntband genom de stående också iofs, så behöver du aldrig oroa dig. Med tanke på ljudnivån de ska jobba i.
Man måste ju inte montera dem i tryckkammare...
i56 har väl icke tryckkammare bakom diskanten, men hur man gör i r28 vet jag inte. Jag hade tänkt montera mitt filter inuti mina i28 för att få korta kablar, men efter inrådan från IÖ så hamnade det i den icke trycksatta foten på i28... så jag hade nog inte petat in det i en r28 heller i dagens läge... sätt en lite låda på ryggen istället om där inte finns någon kammare?
Det där var en fundering jag hade också...
Var gör man av filtret i en r28...?
Aerob skrev:OK. Vad är rekommenderad placering för filter i anvisningen för i28?
bakerman22 skrev:Det står inget om filterplacering.
Gissar att man bör placera det i blindutrymmet under den understa boomern...?
På r28 finns ju dock inget sånt utrymme...
blixten_no1 skrev:Det ser ut att va fel skruv till diskanten. Dom ska va med försänkt skalle.
Raukman skrev:Jag tycker egentligen inte om att göra det MEN den kabeln går nästan bäst att skala med tänderna...
//Peder
bakerman22 skrev:Så här fick det bli.. Får se om det går bättre nu.. Billig... 300 spänn...![]()
Nattlorden skrev:bakerman22 skrev:Så här fick det bli.. Får se om det går bättre nu.. Billig... 300 spänn...![]()
Annars kan man ju rulla kabeln mellan vass kökskniv och tummen...
bakerman22 skrev:Det är ju som att försöka skala ett hårstrå...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster