Läs mer här.
/Suomela
Moderator: Redaktörer
profbd skrev:sveriges mäst centrala?????
skulle det inte bli i hälsingland någonstans?
RogerGustavsson skrev:profbd skrev:sveriges mäst centrala?????
skulle det inte bli i hälsingland någonstans?
Tror jag inte om man lägger befolkningstäthet i ekvationen.
Är lite fundersam över vilka rum det har på den valda platsen... Har varit där några gånger under årens lopp och kan inte minnas att där fanns rum som var direkt lämpade för audio. Hoppas jag minns fel!
RogerGustavsson skrev:Bremens ägg kommer inte att demas?
kodapa skrev:Jag tänkte komma men nu lutar det åt DIY mässan i Gbg helgen efter istället.
kodapa skrev:En riktig entusiast är ungkarl, det är inte jag...Naqref skrev:kodapa skrev:Jag tänkte komma men nu lutar det åt DIY mässan i Gbg helgen efter istället.
En riktig entusiast bangar väl inte för att ta båda?
Harryup skrev:kodapa skrev:En riktig entusiast är ungkarl, det är inte jag...Naqref skrev:kodapa skrev:Jag tänkte komma men nu lutar det åt DIY mässan i Gbg helgen efter istället.
Fast då är ju barnvakten redan klar.
mvh/Harryup
kodapa skrev:En riktig entusiast är ungkarl, det är inte jag...Naqref skrev:kodapa skrev:Jag tänkte komma men nu lutar det åt DIY mässan i Gbg helgen efter istället.
Naqref skrev:kodapa skrev:En riktig entusiast är ungkarl, det är inte jag...Naqref skrev:kodapa skrev:Jag tänkte komma men nu lutar det åt DIY mässan i Gbg helgen efter istället.
Fast jag vet både en och annan snubbe som inte är ungkarl och som får gå ut själv utan koppel både en och två gånger i rad.
KarlXII skrev:Harryup skrev:kodapa skrev:En riktig entusiast är ungkarl, det är inte jag...Naqref skrev:kodapa skrev:Jag tänkte komma men nu lutar det åt DIY mässan i Gbg helgen efter istället.
mvh/Harryup
Jag ser inte heller problemet här.![]()
kodapa skrev:Jag tänkte komma men nu lutar det åt DIY mässan i Gbg helgen efter istället.
kodapa skrev:KarlXII skrev:Harryup skrev:kodapa skrev:En riktig entusiast är ungkarl, det är inte jag...Naqref skrev:kodapa skrev:Jag tänkte komma men nu lutar det åt DIY mässan i Gbg helgen efter istället.
mvh/Harryup
Jag ser inte heller problemet här.![]()
Faktum är att jag själv inte vill vara borta från familjen två lördagar i rad, sån är jag.
Kraniet skrev:heh undra hur jönköping kan vara mest centralt i sverige.. :)
RogerGustavsson skrev:Kraniet skrev:heh undra hur jönköping kan vara mest centralt i sverige.. :)
Tror nog det ligger rätt centralt med tanke på hur befolkningstätheten ser ut. Inom en radie på ca 35 mil bor förmodligen en majoritet av Sveriges befolkning.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster