Ovanligt många, så är ni ute efter dessa modeller så kika in.
Disclaimer: jag säljer INTE mina par
Moderator: Redaktörer
boom skrev:Ser man på priserna så kan man lika bra köpa nytt .
Nattlorden skrev:boom skrev:Ser man på priserna så kan man lika bra köpa nytt .
Det beror väl även på avstånd till Stockholm och väntetider. Själv har jag lyckats sätta samman hela mina anläggningar utan att röra mig längre norrut än Oskarshamn...
variosboy skrev:Vad betingar ett par piP för värde?
Dom är högblank vita..
(Ska inte sälja, är mest nyfiken)..
Det beror väl även på avstånd till Stockholm och väntetider. Själv har jag lyckats sätta samman hela mina anläggningar utan att röra mig längre norrut än Oskarshamn...
johaneriksson skrev:variosboy skrev:Vad betingar ett par piP för värde?
Dom är högblank vita..
(Ska inte sälja, är mest nyfiken)..
Kolla i prislistan vad liknande fast i monteringssats kostar, känns som att alla andra som lägger ut begagnat hamnar där.
Ragnwald skrev:Kan inte Mohammed komma till berget, så flyttar man berget till Mohammed. Eller hur det nu var.
NB skrev:Monterar man ner dom och gör om allt själv för att säkerhetsställa att det blir rätt?
shifts skrev:Det är priser folk verkar betala för dem även begagnat. Jag tycker också de ofta
läggs ut för dyra och därför har jag inte varit intresserad av att köpa begagnade
Ino-högtalare utan beställt nytt nu.
Ibland ser man till och med priser som verkar vara över vad de själva betalat.
Det gränsar till ocker tycker jag, men antar att man får låta marknaden styra
priset. Är ingen intresserad får man väl sänka. Köper folk för höga priser, ja, då
är det väl så.
-Palle- skrev:NB skrev:Monterar man ner dom och gör om allt själv för att säkerhetsställa att det blir rätt?
Man kan få dom kontrollerade och uppmätta av Ingvar för en struntsumma.
steveo1234 skrev:Inkomstbortfall för två dagar:3000kronor
Transport t/r:3500kronor
Hotell en natt:1000kronor
Lite drygt 7000 kronor bara. Fynd!
NB skrev:80% av nypris lät dyrt för begagnat eller väldigt dyrt när det är hemmabyggen som vilken klåpare som helst kan ha lött ihop. Vem vågar köpa sådana? Monterar man ner dom och gör om allt själv för att säkerhetsställa att det blir rätt?
Rehifi har fortfarande kvar sina pi60
steveo1234 skrev:Inkomstbortfall för två dagar:3000kronor
UrSv skrev:steveo1234 skrev:Inkomstbortfall för två dagar:3000kronor
Tråkig arbetsgivare du har, jag har betalt när jag tar ut semester. Dessutom drar min bil bara 0.8 per mil under 90 milen du skall åka. Hotell kan jag dock tänka mig eftersom man ändå passar på att se sig omkring lite och en del av kostnaden således får skrivas av som "resa". Det ger SEK 2000 för mig utan reseavskrivning om jag gör samma tripp som du.Men det är ju olika hur man räknar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster