bakerman22 skrev:XPA-1 är jävla Z11-dödare...
Jag har hört från en säker källa att det ska vara ett fall av SBS (Skit Bakom Spakarna)
Moderator: Redaktörer
bakerman22 skrev:XPA-1 är jävla Z11-dödare...
DVD-ai skrev:Jag har börjar klura på detta med switch för rumsanpassning igen, jag vill ha möjlighet att via en switch på baksidan kompencera för placerignen i rummet och inte behöva in och gråtta i filtret.
Ska höra med honom om vad det finns för varianter med >3 lägen (minst 2st kompensationslägen och ett som är "flat") som är godkända.
Annars kan man ju kanske köra med en vridpotentiometer med "steg", då kan man ju få in grymt många steg !
subjektivisten skrev:Samma här, skulle jag någonsin köpa ett par i64s så skulle jag gärna ha en sådan pryl i filtret.
subjektivisten skrev:Samma här, skulle jag någonsin köpa ett par i64s så skulle jag gärna ha en sådan pryl i filtret.
Nattlorden skrev:Timpolanen skrev:Stämmer gött det...! Just nu ligger en Impreza STI Type-R på att köpa listan
Ta en Focus RS istället så har du pengar över.
Timpolanen skrev:Nattlorden skrev:Timpolanen skrev:Stämmer gött det...! Just nu ligger en Impreza STI Type-R på att köpa listan
hhhua! Inga sega framkrafsare
Komorok skrev:subjektivisten skrev:Samma här, skulle jag någonsin köpa ett par i64s så skulle jag gärna ha en sådan pryl i filtret.
Jag övervägde det länge, men övergav det då jag började fundera på
glappkontakter och annat läskigt. Jag ska bara justera in det hela EN
gång. Sen ska jag låta åbäkena stå där och samla damm.
bakerman22 skrev:subjektivisten skrev:Samma här, skulle jag någonsin köpa ett par i64s så skulle jag gärna ha en sådan pryl i filtret.
Jag vågar inte ens tänka på vad ett par färdiga i64s med specialfilter kommer att kosta nu efter höjningen...
DVD-ai skrev:bakerman22 skrev:subjektivisten skrev:Samma här, skulle jag någonsin köpa ett par i64s så skulle jag gärna ha en sådan pryl i filtret.
Jag vågar inte ens tänka på vad ett par färdiga i64s med specialfilter kommer att kosta nu efter höjningen...
Ja jag e rädd.. jag vill inte betala >50kkr för i32s i rå MDF...
Nattlorden skrev:Timpolanen skrev:Nattlorden skrev:Timpolanen skrev:Stämmer gött det...! Just nu ligger en Impreza STI Type-R på att köpa listan
hhhua! Inga sega framkrafsare
Vänta på kommande generation, så får du elmotor på bakaxeln med.
subjektivisten skrev:Det jag hört är ca 4% ökning i pris. Tills listan kommer ut så är det rätt meningslöst att diskutera, när vi inte vet.
spuj skrev:DVD-ai skrev:Jag har börjar klura på detta med switch för rumsanpassning igen, jag vill ha möjlighet att via en switch på baksidan kompencera för placerignen i rummet och inte behöva in och gråtta i filtret.
Ska höra med honom om vad det finns för varianter med >3 lägen (minst 2st kompensationslägen och ett som är "flat") som är godkända.
Annars kan man ju kanske köra med en vridpotentiometer med "steg", då kan man ju få in grymt många steg !
Om du frågar Ingvar om detta så får du jättegärna dela med dig av svaret här, jag är också mycket intresserad av detta.
shifts skrev:Så dina 40% var ren spekulation, med utgångspunkt i ordet "rejäl"?
Då tror jag mer på de uppgifter jag fått. Jag är lite småstissig, för jag har lagt
en beställning nyligen med nya prislistan, men utan spikat pris. Att tala om 40-
procentig höjning, utan kött på benen är... inte snällt.
- Gud har sagt till mig att homosexuella är äckliga!
- Gud har sagt till mig att alla människor är lika värdefulle, oavsett sexualitet!
- Gud har sagt till mig att folk som säger att gud hatar homosexuella är mindre värda än andra!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster