Ragnwald skrev:Vad är D-option för något? Låter allvarligt.
Möjligheten att koppla ur dom två övre elementen = i56 blir en i28, för kortare lyssningsavstånd, t ex.
Moderator: Redaktörer
Ragnwald skrev:Vad är D-option för något? Låter allvarligt.
Glebster skrev:Tyvärr inte det minsta, men roligt är det!![]()
subjektivisten skrev:Glebster skrev:Tyvärr inte det minsta, men roligt är det!![]()
På vems bekostnad?
subjektivisten skrev:Glebster skrev:Tyvärr inte det minsta, men roligt är det!![]()
På vems bekostnad?
Ragnwald skrev:Ok. Men smart vore det väl då att med en enkel stömställare på baksidan av högtalarlådorna, kunna ändra detta.
Känner jag Bakerman rätt, kommer han ändå att vilja daska på ordentligt emellanåt.
steveo1234 skrev:Endast de få riktigt fanatiska inoiterna. Och fanatiker är till för att drivas med. Resten antingen ignorerar inlägget eller drar på smilbanden.
Glebster skrev:Om du istället valt att citera hela mitt inlägg istället så hade man tydligt sett att jag lider med Bakerman. Därför vet jag, i ärlighetens namn, inte "på vems bekostnad" det skulle vara! Känner du dig träffad i egenskap av ino-förespråkare?
subjektivisten skrev:Glebster skrev:Om du istället valt att citera hela mitt inlägg istället så hade man tydligt sett att jag lider med Bakerman. Därför vet jag, i ärlighetens namn, inte "på vems bekostnad" det skulle vara! Känner du dig träffad i egenskap av ino-förespråkare?
Varför skriver du inte bara att du lider med han istället för syssla med ironiserande inlägg?
Jag är ingen Ino förespråkare endast en ino ägare. Har du något mer du vill hitta på när du ändå håller på?
Komorok skrev:Är det någon med ett par inspelade i56 som orkar ta med dem till Baker, så
vore det ju kalas. Ännu bättre om de har D-option, så att det alternativet
också kan testas. Men det är ju att begära ganska mycket.
De bästa råden är redan lämnade.
Spela in dina i56
Invänta din receiver
Testa igen
Lycka till Bakerman22
subjektivisten skrev:steveo1234 skrev:Endast de få riktigt fanatiska inoiterna. Och fanatiker är till för att drivas med. Resten antingen ignorerar inlägget eller drar på smilbanden.
Vilka är det? Och varför drar du in detta i denna tråden?
steveo1234 skrev:Vilka det är vet nog fanatikerna själva. Och det var inte jag som drog in det i tråden.
Komorok skrev:Är det någon med ett par inspelade i56 som orkar ta med dem till Baker, så
vore det ju kalas. Ännu bättre om de har D-option, så att det alternativet
också kan testas. Men det är ju att begära ganska mycket.
bakerman22 skrev:Oj vilket tjafs det var i tråden idag då...
Jag ignorerar blajet, men tar väldigt gärna till mej alla goda råd och hejarop !![]()
Jag är inte så värst orolig faktiskt. Längre.
Jag vet att det kommer att lösa sej på det ena eller andra sättet.
Det jag grämer mej mest för, för tillfället, är att jag inte valde till en D-option från första början..
Som jag skrev tidigare ska jag avvakta tills min Z11 står på plats igen.
Motion ska dom få ändå med den andra stärkaren, men jag har helt enkelt ingen lust att labba med grejerna med en rutten Eltax som försteg.
Det känns bara.....fel...
Köra upp dom till bror är inte helt omöjligt att jag gör.
Har mätt här hemma, och jag kan inte ställa upp dom sådär värst mycket bättre i något rum..
Skulle kunna ställa upp dom lite annorlunda i sovrummet som är 3,90 x 3,70 och 2,65 i tak, men jag vet inte om jag vill konka runt på dom för mycket...
steveo1234 skrev:bakerman22 skrev:Oj vilket tjafs det var i tråden idag då...
Jag ignorerar blajet, men tar väldigt gärna till mej alla goda råd och hejarop !![]()
Jag är inte så värst orolig faktiskt. Längre.
Jag vet att det kommer att lösa sej på det ena eller andra sättet.
Det jag grämer mej mest för, för tillfället, är att jag inte valde till en D-option från första början..
Som jag skrev tidigare ska jag avvakta tills min Z11 står på plats igen.
Motion ska dom få ändå med den andra stärkaren, men jag har helt enkelt ingen lust att labba med grejerna med en rutten Eltax som försteg.
Det känns bara.....fel...
Köra upp dom till bror är inte helt omöjligt att jag gör.
Har mätt här hemma, och jag kan inte ställa upp dom sådär värst mycket bättre i något rum..
Skulle kunna ställa upp dom lite annorlunda i sovrummet som är 3,90 x 3,70 och 2,65 i tak, men jag vet inte om jag vill konka runt på dom för mycket...
När får du tillbaka din förstärkare?
Komorok skrev:Härligt att se positiva från dig igen.
bakerman22 skrev:Komorok skrev:Härligt att se positiva från dig igen.
Äh.. Det löser sej !!![]()
Börjar dock bli VÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT trött på Avratz nu...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster