Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Tokstädar folk för fotografierna, eller finns de så många människor som har tomma ytor på bänkar o.dyl?
mx skrev:Supernollan skrev:Vardagsrummet:
(Bilder).
Ser det ut så eller har du absorbenter och dylikt som du har städat undan inför
fotograferingen? Ser väldigt kalt ut.
zapanasta skrev:mx skrev:Supernollan skrev:Vardagsrummet:
(Bilder).
För min egen del tycker jag att det ser propert och stilrent ut (gillar inte en massa krimskrams och småplock,lättstädat ska det va)
mx skrev:Supernollan skrev:Vardagsrummet:
(Bilder).
Ja, det borde vi ha här. Det finns ju många singelkillar här som vill ha ljudrum!Sanny_X skrev:Behöver nog en sambo för att lösa finansieringen.... var är kontaktannonserna...
Det var min illa dolda poäng till Sanny_XNattlorden skrev:De får väl fundera över att bli gay då... skulle kanske lösa situationen åt många?
Han kanske gillar när det inte ligger pizzakartonger på golvet?Nattlorden skrev:Är du nyinflyttad eller har du stylat för försäljning?
MagnusÖstberg skrev:Han kanske gillar när det inte ligger pizzakartonger på golvet?Nattlorden skrev:Är du nyinflyttad eller har du stylat för försäljning?
Ärligt talat så bor jag hellre i hans miljö än i det jag ser från dina bilder.Nattlorden skrev:MagnusÖstberg skrev:Han kanske gillar när det inte ligger pizzakartonger på golvet?Nattlorden skrev:Är du nyinflyttad eller har du stylat för försäljning?
Ja, och allt annat som indikerar att liv finns kvar på planeten...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster