2-ch skrev:DVD-ai skrev:2st SVS eller 1st ?
Det blev 2, trots att jag är av den avvikande uppfattningen att 1 sub räcker väldigt långt.
Okey, gick du på den lätta.. ?!

Moderator: Redaktörer
2-ch skrev:Nytt datum för battle. Lördagen 16/4
Stormästaren blixen_no1 och utmanaren 2-ch har nu synkroniserat sina kalendrar.
Anmälan sker här i tråden och först till kvarn gäller. När vi nått ett av kombatanterna bestämt antal deltagare stänger slussen.
Vi börjar som vanligt hos blixten sedan far vi vidare ut mot sydligare breddgrader. Ni som var med på förta mötet vet var.
Detaljerna fylls på här i tråden vartefter.
Välkomna!
FBK skrev:Jag kan tyvärr inte delta denna gång heller,maximal otur med datumen för min del hela tidenFår hoppas på att det tas några bilder
blixten_no1 skrev:Vi börjar nog runt 12 - 13.
Vinylcalle skrev:Fan ni Stockholmare är roliga, ni kan ju inte börja vid lunchtid. Det ska vara hela kvällen. Senast tror jag vi höll på till 4-5 tiden det var Dr Horace och Greven som gav upp sist.
Kör lite senare så knugen får sova också.![]()
MvH Carl
metalfan skrev:Så tolkar jag Alexis förslag alltså..
Jansson skrev:Hoppas dock att jag får tillfälle att höra 2-chs rigg vid något annat tillfälle.
blixten_no1 skrev:Jag erbjöd ju mej att fixa middagen
2-ch skrev:Jansson skrev:Hoppas dock att jag får tillfälle att höra 2-chs rigg vid något annat tillfälle.
Du är välkommen, och det kommer det säkert bli tillfälle till.
När sommaren infunnit sig så kan vi ta en musik/grill/pilkastning/ölkväll i trädgården, inte bara GÖK-gänget utan även andra.
Men då helt utanför allt vad battle heter.
Bara vara och flyta omkring helt enkelt. Min favoritsysselsättning och i den grenen har jag nog bättre förutsättningar att vinna
Regeländringar får vi ju ta på ett ordinarie möte. Men jag kan förstå blixten, det tar på både krafter och annat att ständigt hålla på med dessa battle.
Men han har ju på ett närmast mirakulöst sätt klarat sig undan middagen så här långt
petersteindl skrev:metalfan skrev:Så tolkar jag Alexis förslag alltså..
Du tolkar rätt. Det jag menar är att de två efterföljande kombattanterna kan ha superdyngsk-t i jämförelse med pokalinnehavaren och då är det den som har minst superdyngsk-t som vinner GÖKEN. Jag är inte helt tvärsäker på att det är fullständigt och entydigt rätt princip.
MvH
Peter
KarlXII skrev:petersteindl skrev:metalfan skrev:Så tolkar jag Alexis förslag alltså..
Du tolkar rätt. Det jag menar är att de två efterföljande kombattanterna kan ha superdyngsk-t i jämförelse med pokalinnehavaren och då är det den som har minst superdyngsk-t som vinner GÖKEN. Jag är inte helt tvärsäker på att det är fullständigt och entydigt rätt princip.
MvH
Peter
Bristen på fullständigt och entydigt rätta principer tycker jag känns lite befriande.
Som jag ser det är meningen med Östergöksträffarna främst att vara en social aktivitet vänner emellan, och inte en elitfrämjande konkurrenssituation. Vi får prova oss fram helt enkelt. Kanske blir fågeln mindre åtråvärd, men det kanske man kan stå ut med.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster