Moderator: Redaktörer
Ragnwald skrev:Kan inte tänka mig att Ingvar lägger ut dem i Manifest och prislista, utan att ha åtminstone ett par färdiga för avlyssning i källaren.
Det är möjligt att du inte kan tänka dig det, det vet jag inget omRagnwald skrev:Kan inte tänka mig att Ingvar lägger ut dem i Manifest och prislista, utan att ha åtminstone ett par färdiga för avlyssning i källaren.
MagnusÖstberg skrev:Det tror jag inte eftersom de inte är byggda än.
Sanjuro skrev:Hur ska han kunnat lyssna på den innan den är ihopbyggd?
i6 har ju inte varit klar speciellt länge och i färdig/slutgiltig filterkonfiguration har det mig veterligen inte levererats mer än något enstaka par. Ingvar vet ju i princip hur den kommer fungera i portad låda/pi25 men, nej, jag kan sätta en hundring på att han inte har hört den själv eftersom den inte funnits ännu.
Sanjuro skrev:Jag spekulerar givetvis men eftersom frontbaffeln är lite knepig för snickaren med infräsningen av diskanten så kommer inte Ingvar lagerföra pi25 utan den görs - som de flesta andra - på specialbeställning och då kanske han passar på att göra ett extra par lådor med den första beställningen. Då gör ju snickaren en fräsmall så det blir lättare framöver för Ingvar att tillhandahålla pi25. Men moment 22; om ingen beställer första paret så byggs det nog ingen eftersom det är en udda modell i sortimentet.
IngOehman skrev:MagnusÖstberg skrev:Det tror jag inte eftersom de inte är byggda än.
Självklart är högtalare som finns i manifestet byggda!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster