Moderator: Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Då kanske inte hela lådans volym används i pi25?
pgmj skrev:Eftersom både pi25 och pr25 har samma spec (34 - 22 000 Hz) vore det konstigt om den effektiva lådvolymen skilde dem åt.
MagnusÖstberg skrev:IngOehman skrev:MagnusÖstberg skrev:Det tror jag inte eftersom de inte är byggda än.
Självklart är högtalare som finns i manifestet byggda!
Äh, "icke materialiserade" var skrivet tidigare.
Det framstod för mig som att du faktiskt inte skulle behöva bygga en prototyp för att konseptsäkra efter i6/pi28/pi24, och att du utan problem snabbt skulle kunna göra anpassningar i filter efter beställning. Det hade inte varit konstigt alls!
MagnusÖstberg skrev:Hoppas du är hemma kommande vecka så skall jag försöka ta mig över och titta lite - och lite grattis till de som finns i beställningslistan!
Sanjuro skrev:100:- är vikta åt dig - en biobiljett med tilltugg kanske?![]()
Sanjuro skrev:Ragnwald: nej, vi bor inte grannar.
Det var fel av mig att spekulera i tråden - men det jag hade att gå på var info från en öppen konversation om i6/pi25 för någon dryg månad sedan där Ingvar på öppen fråga från någon som var närvarande svarade att i6 var klar, och på fråga om det kommer att komma en portad version (pi25/26) att den inte fanns klar. Sedan dess har jag inte velat störa Ingvar då jag visste att han skulle vara mycket upptagen men det gläder mig givetvis att han hunnit med att labba fram en färdig pi25 under tiden.
spuj skrev:Jag har endast fått 2011-1 och inte 2, om någon har lust att skicka dom över mail dra iväg ett pm till mig.
IngOehman skrev:Oj!
Jamen... hurdå?
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Adis och 11 gäster